Työni puolesta olen nähnyt kaikenlaista kammottavaa lapsiin liittyen, joita en voi täällä kertoa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:baby brianna, järkyttävintä mitä olen ikinä kuullut![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mamma ja pojat:Työni puolesta olen nähnyt kaikenlaista kammottavaa lapsiin liittyen, joita en voi täällä kertoa.
Alkuperäinen kirjoittaja catlady:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:baby brianna, järkyttävintä mitä olen ikinä kuullut![]()
http://www.youtube.com/watch?v=pkSN65cJKOE
:'( :'(
Alkuperäinen kirjoittaja äääh :Alkuperäinen kirjoittaja catlady:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:baby brianna, järkyttävintä mitä olen ikinä kuullut![]()
Ihan vaan englantia, kerrotko suomeksi mistä on kyse?????
Alkuperäinen kirjoittaja äääh :Kiitos, laitot toisen linkin englannin kielellä. Siis oliha tuossa suomeksi yhteenveto, mutta sitä vartenko piti linkki laittaa? Olisihan sen voinut nyt kertoakin: vanhemmat pahoinpiteli, raiskasi ja lapsi kuoli, vauvalla ikää 6 kk.
Mikähän oli vanhempien tuomio?
En usko, että suomessa näin tapahtuu, sillä jos täällä ei ole naapureita, täällä on neuvolasysteemi, britanniassa ei ole.
Alkuperäinen kirjoittaja catlady:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:baby brianna, järkyttävintä mitä olen ikinä kuullut![]()
Mulle on jäänyt se Raision arkkujuttu erityisen kamalana mieleen :'(
Alkuperäinen kirjoittaja nimettömänä:Tästäkö johtuu, että jos joku äiti itkee vuolaammin tai puhuu ronskimmin, hypitte takajaloillenne ja ajattelette heti, että äiti myös toteuttaa puheensa tai että äidin itkun tai ronskin puheen takana on mahdollisuus sille, että lapsiin kohdennetaan jotain järkyttävää...
tai jos teille kerrotaan ls-ilmoitus ja väitetään että äiti on tätä ja tekee kohta tota, niin otatte sen kaiken kirjaimellisesti ja alatte tarkkailla perhettä ja äiti ja lapsia asenteella, että kaikki mitä he tekevät ja kaikki se tapa miten he toimivat, on jotenkin vinksallaan ja pielessä, eli ongelmalähtöisesti: heillä ON ongelmia. ????
Siis siksikö, että näette niin paljon kaikenlaista ja uskotte siis siihen, että omat vanhemmat oikeasti ovat uhka lapsilleen - ja sitten on vaikea uskoa, että näin ei ole aina, vaikk amiten väitettäisi?
Alkuperäinen kirjoittaja nimettömänä:Tästäkö johtuu, että jos joku äiti itkee vuolaammin tai puhuu ronskimmin, hypitte takajaloillenne ja ajattelette heti, että äiti myös toteuttaa puheensa tai että äidin itkun tai ronskin puheen takana on mahdollisuus sille, että lapsiin kohdennetaan jotain järkyttävää...
tai jos teille kerrotaan ls-ilmoitus ja väitetään että äiti on tätä ja tekee kohta tota, niin otatte sen kaiken kirjaimellisesti ja alatte tarkkailla perhettä ja äiti ja lapsia asenteella, että kaikki mitä he tekevät ja kaikki se tapa miten he toimivat, on jotenkin vinksallaan ja pielessä, eli ongelmalähtöisesti: heillä ON ongelmia. ????
Siis siksikö, että näette niin paljon kaikenlaista ja uskotte siis siihen, että omat vanhemmat oikeasti ovat uhka lapsilleen - ja sitten on vaikea uskoa, että näin ei ole aina, vaikk amiten väitettäisi?