Mikä lehti on paras?

Heili Karjalasta

Aktiivinen jäsen
06.01.2006
10 581
0
36
Kerro miksi?

Olen miettinyt, nyt kun kotiäitinä aikaani kulutan ja löhöilen jatkossa vielä muutaman vuoden sohvan kulmassa päivät pitkät (hehee), että mikäköhän naistenlehti olisi hyvä? Tai juorulehti?

Millaisista tykkäätte ja miksi?

-Vauvalehti, kaksplussa, meidän perhe ovat tylsiä.. Cosmopolitan menevämmälle ihmiselle kuin mie.. Terveyslehdet, onko niissä oikeasti jotain luettavaakin..?Hyvä terveys on kyllä ehkä paras niistä..vai onko? Sisustamiseen liittyvissä lehdissä liian utopistisia ideoita meille.. Ääääh..Emmie tiiä minkä lehden tahtoisin.

Niin ja joo, anopille tulee jo kaikki käsityölehdet, joita saan vapaasti itselleni..Joten ne eivät kiinnosta sen vuoksi. Muuten kyllä.

oma mielipiteeni naistenlehdistä on, että niillä voi heittää vesilintua. eli en suosittele yhtään lehteä, jossa typioidaan naisia ja käsketään laihduttamaan/säilömään/siivoomaan/olemaan seksisymboli/huolehtimaan parisuhteestaan/meikkaamaan yms pintapaskaa. tilasin nyt meidän perheen, kamuni sai kivan lahjan. ihan ookoo lehti. tieteen kuvalehti tai tiede-lehti on hyviä. sisustuslehtiä ostan kirpparilta. en myöskään pidä katsosta tai seiskasta, en tunne niitä ihmisiä noissa lehdissä, kun telkkari ei kiinnosta. mulle ei varmaan edes ole segmentoitua lehteä...

Kotivinkki on ihan pyllystä, tuli luettua ainoastaan ne Lipastin jutut :D Kannattaa ostaa ensin irtonumero ja tutustua, ennen ku alkaa tilaan, jos et oo viä tutustunu. Nyt mulle tulee viherpiha ja se on huomattavasti enemmän mun lehti :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Suomen luonto.

Kun se vaan on.

Se muuten on yllättävän hyvä. On tullut minulle vuosia, koska olen maksanut Luontoliiton jäsenmaksun, mutta vasta nyt olen alkanut lukea sitä. En oikeasti aiemmin tajunnut, että siinä on tosi paljon lukemista.

Muuten luen Helsingin Sanomia, Meidän taloa, Eevaa, Annaa, Talouselämää, Kotivinkkiä ja joitakin muita ammatti- yms. lehtiä.

Olisi kiva tilata joku asiapitoinen lehti, mutta esim. Suomen Kuvalehtikin on jotenkin onneton, siinä on aina vain ehkä yksi juttu joka kiinnostaa. Parnassoa olen vähän ajatellut tilata, ehkä se voisi olla kiinnostava ja erilainen.

Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:
Kerro miksi?

Olen miettinyt, nyt kun kotiäitinä aikaani kulutan ja löhöilen jatkossa vielä muutaman vuoden sohvan kulmassa päivät pitkät (hehee), että mikäköhän naistenlehti olisi hyvä? Tai juorulehti?

Millaisista tykkäätte ja miksi?

-Vauvalehti, kaksplussa, meidän perhe ovat tylsiä.. Cosmopolitan menevämmälle ihmiselle kuin mie.. Terveyslehdet, onko niissä oikeasti jotain luettavaakin..?Hyvä terveys on kyllä ehkä paras niistä..vai onko? Sisustamiseen liittyvissä lehdissä liian utopistisia ideoita meille.. Ääääh..Emmie tiiä minkä lehden tahtoisin.

Niin ja joo, anopille tulee jo kaikki käsityölehdet, joita saan vapaasti itselleni..Joten ne eivät kiinnosta sen vuoksi. Muuten kyllä.

Meille on tullut aina vain paikallinen sanomalehti, hesari, ja molempien ammattiliiton lehdet. Mutta kun seiska tai oho ovat lähettäneet lahjalehtiä, tai joskus kylässä katsonut iltalehteä tai iltasanomia olenyllättynyt miten rehellisiä nuo lehdet ovat verrattuna sanomalehtiin joita pidetään laadukkaampina.

Siis esim. iltasanomat tai iltalehti kirjoitti jutun, jossa venäjän viranomaiset pelkäävät oikeasti hyökkäystä usa:sta venäjän luonnonvarojen vuoksi.

Isommat kustantamot, jotka julkaisevat isompia sanomalehtiä, kun ovat vain raharikkaiden hallussa, jotka ovat suosiollisia globalisaatiolle ja USA:lle.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meille on tullut aina vain paikallinen sanomalehti, hesari, ja molempien ammattiliiton lehdet. Mutta kun seiska tai oho ovat lähettäneet lahjalehtiä, tai joskus kylässä katsonut iltalehteä tai iltasanomia olenyllättynyt miten rehellisiä nuo lehdet ovat verrattuna sanomalehtiin joita pidetään laadukkaampina.

Siis esim. iltasanomat tai iltalehti kirjoitti jutun, jossa venäjän viranomaiset pelkäävät oikeasti hyökkäystä usa:sta venäjän luonnonvarojen vuoksi.

Isommat kustantamot, jotka julkaisevat isompia sanomalehtiä, kun ovat vain raharikkaiden hallussa, jotka ovat suosiollisia globalisaatiolle ja USA:lle.
[/quote]

Anteeksi, mutta nyt on ihan pakko kysyä että mikä kustantamo Suomessa voisi olla isompi kuin Sanoma WSOY, joka kustantaa Ilta-Sanomia? Kuka on raharikkaampi Suomessa kuin Sanomien omistaja Erkko? Tai onko todellakin Iltalehteä kustantava Almamedia pieni kustantamo?

Ensimmäinen kerta kun kuulen kenenkään sanovan, että Ilta-Sanomat ja Iltalehti ovat pieniä sanomalehtiä. :)

Ilta-Sanomia ei sitäpaitsi käsittääkseni pidetä mitenkään hirveän huonona lehtenä, Iltalehden laadusta kyllä ollaan monta mieltä, ja toki niiden välillä on iso ero.

Mutta toivottavasti et ole tosissasi, että pidät Oho- ja Seiska-lehtiä "rehellisinä"... :xmas:

Tällä hetkellä aikakauslehdistä Kodin Kuvalehti, Eeva ja Avotakka ovat mielestäni parhaat. Ne minulle tulee ja luen aina kannesta kanteen ja Avotakat säästänkin.

Yhteistyössä