Mikä mättää, kun paino vaan nousee nousemistaan!?? Olen siis raskaana ja kiloja tulee TODELLA kovaa tahtia.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja raskaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

raskaana

Vieras
En ymmärrä nyt. Syön ihan kuten ennenkin, jopa terveellisemmin ja olen alkanut liikkumaan päivittäin. Miksi siis paino nousee silti kovaa vauhtia?

Kyseessä ei ole ensimmäinen raskaus, tiedän kyllä että painon kuuluukin nousta, mutta ei näin paljoa! Runsaassa kuukaudessa on tullut YLI 7KG!! Siis kuukaudessa!

Yhteensä paino on noussut jo 15 kg - saman verran kun esikoisen KOKO raskauden aikana! Ja viikkoja minulla siis vaivaiset 25.

Olen normaalipainoinen, lähtöpaino oli 62 ja pituus 170.

Neuvolan kautta sokerirasitukseen ja sitten dietti ohjeet tai muut tarvittavat(jännä kyllä jos ei nla ole puuttunut noin kiivaaseen kuukausi painonnousuun...).Rd:tä minäkin kyllä veikkaisin syyksi....Tsemppiä!

Alkuperäinen kirjoittaja JKVY:
Neuvolan kautta sokerirasitukseen ja sitten dietti ohjeet tai muut tarvittavat(jännä kyllä jos ei nla ole puuttunut noin kiivaaseen kuukausi painonnousuun...).Rd:tä minäkin kyllä veikkaisin syyksi....Tsemppiä!

Kiitos neuvosta! :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja -:
tai raskausajan diabetes???

Oireileeko näin? Meillä on tuota esiintynyt suvun naisilla. Mitä teen?

kuulostaisi että sitä on varsinkin koska perintötekijät vaikuttavat asiaan aika paljon(esim. diabeetikkojen lapset joutuvat automaattisesti sokerirasitustestiin juuri noilla sinun viikoillasi). soita maanantaina neuvolaan ja pyydä lähete testiin, sillä se selviää.

Yhteistyössä