mikä mättää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

minä

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
3 471
0
36
olemme reilu 30v pariskunta ja yhdessä oltu yli 15 vuotta, lapsiakin on siunaantunut muutama täydentämään meidän perhettä.
Nyt reilu vuosi sitten haki netistä seuraa ja löysikin blondin isoilla rinnoilla, mutta juttu loppui ennen kuin kerkesi alkamaankaan kunnolla kun narahti ensi metreillä.. =)
päätimme yrittää vielä ja hyvä niin, saimme vielä iltatähden muutamia viikkoja sitten.. :heart:
viimeiset 3 kuukautta raskaudesta meillä yhtäkkiä seksi väheni kertaan korkeintaan kahessa viikossa, muissa raskauksissa seksiä ollut loppuun asti. Nyt mieheni on tilannut jotai halua lisääviä pillereitä. Ja mä näen asian näin että en enää ole haluttava ollenkaan.. Kysyinkin mieheltä tota mutta ei myöntänyt, ei tietenkään olenhan sen vaimo ja tuskin haluaa loukata mua vastaamalla rehellisesti.
Olen hoikka ja ihan ok näköinenkin mutta en tiedä missä vika kun seksi ei enään maita miehelleni, oisko teillä jotain selitystä tälle asialle?

Mulle tulee mieleen 30-kriisi.

Mies on vähän hukassa itsensä kanssa, ehkä väsähtänyt ja mieli maassa. Ei edes tee kunnolla mieli. Sitten pitää testata, vieläkö saisi naisen mielenkiinnon heräämään. Tällaiset miesten jutut lähtee varmaan monesti liikkeelle, kun tuntuu, että rutiinit tappaa kaiken, itsetunto voi olla alhaalla ja kaipaa vähän jännitystä elämään.

Tällaisessa tilanteessa voi olla, että nainen ei ole tehnyt mitään ns. väärin vaan arki tuntuu liikaa arjelta. Mä keskustelisin ihan avoimin mielin miehen toiveista ja ajatuksista unohtamatta niitä omiakaan mielipiteitä.

Olisikohan yhteisen loman paikka?

Minä olen yrittänyt kysyä ja jutella asiasta, mutta mies sanoo että ei tiedä miksi on vaan niin väsy aina iltaisin ettei jaksa.. :ashamed: Sanoo myös että vika ei todellakaan ole minussa, mutta väkisinkin tuntuu välillä siltä.

Loma ois kyllä paikallaan, mutta tällä hetkellä ei mahdollisuutta siihen :(

Yhteistyössä