H
"hmmm"
Vieras
Ennen vauva meni hyvin nukkumaan, nukkui koko yön ja söi ehkä 1-2 kertaa yössä tissiä. Nyt viimeisen 3-4 yön aikana on ollut sellaista, että yöunille nukkumaan ei meinaa saada mitenkään, keikkuu vaan hereillä ja sitten kun nukahtaa niin herää ekan kerran syömään jo 1-2 tunnin päästä ennen puolta yötä ja yön aikana syö varmaan kymmenen kertaa... meinaa äitikin olla vähän väsy. Itkeskelee pitkin yötä, haluais nukkua/olla koko yön tissi suussa ja vieressä, omaan sänkyyn ei asetu, mutta mun vieressä nukkuu paremmin. Aamulla on tietenkin väsynyt eikä jaksais heräillä millään. Päivälläkin kiukkuaa normaalia enemmän. Lääkäri tarkasti korvat, keuhkot ja nielun... kaikki ok. Missä ihmeessä on vika?
Niin ja mainittakoon, että 2 isompaa lasta ei koskaan ole käyttäytyneet samalla tavalla, niin mun mielestä ei ole vain joku kehitysvaihe... vai onko teidän mielestänne?
Niin ja mainittakoon, että 2 isompaa lasta ei koskaan ole käyttäytyneet samalla tavalla, niin mun mielestä ei ole vain joku kehitysvaihe... vai onko teidän mielestänne?