Mikä meidän astianpesukonetta vaivaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Januliittus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Januliittus

Aktiivinen jäsen
19.12.2007
4 359
0
36
Jyväskylä
|O |O Mä oon ihan kypsä tohon koneeseen ( joo pieni murhe, mut silti. )

Laitetaan sinne aina sellainen powerball tabletti. No kun kone on pyöriny niin eikös se saakelin tabletti ole sellaisena könttinä jossain puolella konetta. kaikki astiat täynnä sellaisia valkoisia pisteitä täynnä sitä ainetta. Ja ei kun uudestaan pyörimään ilman mitään ainetta.

Ja tuo tekee sen joka helv kerta nykyään |O Ihan turhaan sen tabletin sinne laitan ku ei siitä ole muuta kuin harmia. Mikä mättää?

Mulla oli samaa kunnes keksin et sen lokeron kohdalle yläkoriin ei saa laittaa etureunaan muovikulhon kantta tms estämään tabun sujuvaa liikkumista. Tai miten sen selittäisi :/

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla oli samaa kunnes keksin et sen lokeron kohdalle yläkoriin ei saa laittaa etureunaan muovikulhon kantta tms estämään tabun sujuvaa liikkumista. Tai miten sen selittäisi :/

jaa, tästä se siis johtuu :snotty: Meillä usein siinä joku kulho tai joku muu! Koklaan siis jättää sen kohdan tyhjäksi. Kiitos =)

Meillä tekee tota silloin kun suodattimet on puhdistamatta liian pitkään. Toinen syy meidän mielestä on se, että jotkut halpistabletit vaan ei kertakaikkiaan sula. Jonkin tietyn merkin tabletit jäi tooosi usein sulamatta, vaihdettiin sit takas tuttuun ja turvalliseen ja vähän kalliimpaan.

Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:

jaa, tästä se siis johtuu :snotty: Meillä usein siinä joku kulho tai joku muu! Koklaan siis jättää sen kohdan tyhjäksi. Kiitos =)

Mulla oli kans. Jos laittaa vaik kahvikupin tms niin toimii, isompi kulho tai muovikansi niin jää jumiin ainakin osittain :(

Hyvä jos on jotain apua (edes henkistä tässä vaiheessa )

Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:

Mulla oli kans. Jos laittaa vaik kahvikupin tms niin toimii, isompi kulho tai muovikansi niin jää jumiin ainakin osittain :(

Hyvä jos on jotain apua (edes henkistä tässä vaiheessa )

:D Juu eiköhän siitä edes jotain apua ole ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Ihmemaan Liisa:
Meillä tekee tota silloin kun suodattimet on puhdistamatta liian pitkään. Toinen syy meidän mielestä on se, että jotkut halpistabletit vaan ei kertakaikkiaan sula. Jonkin tietyn merkin tabletit jäi tooosi usein sulamatta, vaihdettiin sit takas tuttuun ja turvalliseen ja vähän kalliimpaan.

Nuo on jotain classic finish powerball nimisiä.. Aina ollu samoja ja nyt sit temppuilee. Täytyy yrittää puhdistaa suodattimet.

Yhteistyössä