Mikä meidän kissaa vaivaa?????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja CrystalBlue
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

CrystalBlue

Aktiivinen jäsen
07.03.2007
7 637
0
36
Varsinais-Suomi
siis ihan outo otus.. ei käytä raapimispuuta.. ei siis terota kynsiä mihinkään :o ei sohvaankaan tai mihinkään...
muutenkin ihan outo..kehrää koko ajan ja haluu olla tosi lähellä..kiinni mussa koko ajan.. jos meen vessaan tulee sinnekin ja suihkuun, niin istuu suihkuverhon takana.Kirjaimellisesti halii, kyllä mun kissa osaa halia sit se puskee koko ajan ja kun on nukkumaan meno aika niin se tulee mun tyynylle mun kans :D
helyyden kipeä.. en oo ennen nähnyt tällasta kissaa..

Meidän nuorempi kollimme on samanlainen. Ei tarvitse kuin vilkaista herrana päin niin jo alkaa kehräys, pukkii jatkuvasti ja haluaa syliin ja viereen. Nukkuukin meidn välissämme, siis nimenomaan VÄLISSÄ, tulee mustasukkaiseksi jos olemme vierekkin. Iltaisin sen saa aina ajaa sängystä pois, mutta aamulla se aina löytyy välistämme poikittain loikoilemasta kun me taas olemme putoamaisillamme sängystä.

Vanhempi herra tykkää olla enemmän omissa oloissaan, katselee menoa korkealta ikkunalaudalta tai kantokopastaan jossa usein nukkuu. Tulee syliinkin kuitenkin ja tykkää hellittelyistä. Mutta vain kun hänelle itselleen sopii, jos menee silittämään silloin kun tämä ei ole sillä tuulella, katti luikertelee käden alta pois :)
Monenmoista persoonaa mahtuu lemmikkeihin =)

Meillä on kanssa hellyydenkipeä kisuli. :) Se oli puolivillin navettakissan poikueesta, joka otettiin melko pian syntymän jälkeen talteen (jottei emo piilotellut niitä ja niille olisi käynyt huonost)i. Meille se sitten tuli myöskin melko varhain ja selkeästi otti mut emokseen. Mun seurassa aivan lässy on koko kolli, vaikka on jo iso kissa. Mies on sitten leikkimistä ja revittelyä varten. :D Nyt tosin mun kasvava masu asukkeineen on vähän viilentänyt meidän välejä: enää kun ei massun päällä saa tepastella ihan miten vaan... Mitäköhän meinaa, kun tuo pieni ihminen pääsee maailmaan... :whistle:

Mulla tuli kans mieleen et onko kissanne otettu miten pienenä pois emoltaan? Meillä on kaks kissaa, joista toinen tuli melko varmasti liian pienenä meille, ja onkin sit ollut kuin vauva, kovasti haluaa silityksiä ja sylittelyjä..paljon enenmän kuin toinen kissa, joka tuli reippaasti luovutusiän ylittäneenä meille.

Muuta selitystä en oikeen keksi..tai ehkä se on sit vaan sen luonteinen muuten =)

Yhteistyössä