MIKÄ meidän vessassa haisee?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KYRSÄ
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

KYRSÄ

Aktiivinen jäsen
15.09.2006
2 382
0
36
Olen pessyt tänään wc:n lattiasta kattoon ASPILLA, joka kolon hinkannut. Puhdistanut viemärit, saumat, vaihtanut pyyhkeet, pessyt joka kolon mikä saa ja kaiken mahdollisen ja silti siellä haisee KUSI! On nyt haissut varmaan viikon ja joka päivä olen pytyn pessyt ja lattian pytyn ympäriltä. Mikä ihme siellä haisee ja millä saan sen hajun pois!
MÄ SEKOON!!!!!

en tiijä kuin hyvin sää oot saanu pöntön reunuksen alta pestyä, mutta täältä plussalta sain joskus aikoinaan vinkin KUUMALLA vedellä suihkutella sinne reunan alle ja vitja mitkä paskat sieltä irtos, ja onpa vaan tuoksunut wc raikkaalle sen putsimisen jälkeen kun suorittaa kerran viikossa. Paremmin lähtee ku laittaa wc-ankkaa ensin ja antaa vaikuttaa hetken ja sitten käsisuihkulla tulikuumaa vettä reunuksen alle.

onko teillä pesukone ja pyykkikorit siellä myös? onko jäänyt joku pissanen vaate jonnekkin tai haiseeko pesukoneen pesuainelokero pahalle..jotku aineet sinne jäädessään alkaa haista tosi pahalle!

onko teillä lemmikkieläimiä joka kävis esim joka päivä lavuaarissa pissalla siis kissa esim meillä kävi lavuaarissa vaikka olis ollu puhdas santa laatikossa.

onko roskista joka on jääny tyhjäämättä...

onko vessanpuhdistusharja likainen...

vai onko se haju vaan sun nenässä vai haistaakko sen muutkin...joskus käy näinkin...

asutko kerrostalossa...hajut voi tulla viemäreitä pitkin...

auttaako nää yhtään??

laatoituksen saumoihin tahtoo jäädä kaikki lika ja erite jumiin.... tästä oli joskus männävuosina kirjoitusta muistaakseni pirkkalehdessä... mut en tietenkään muista mikä oli apukeino... ainakin se että kaikki herrahenkilötkin alkais pissata istualtaan, ei ruiskis lattialle.

mut noin yleensä ottaen sitruuna on hyvä hajun poistaja, samoin etikka ja ruokasooda, pesuveteen sekoitettuna.

pesikö myös roskiksen? siitä lähtee karsea löyhkä jos on vaippoja ollu... josko ostaisit pyttyyn sellaisen pyöreän tsydeemin jossa on ilmanraikastin samassa? meillä auttoi vähän.

-Meillä ei ole vessassa mattoa.
-Pytyn reunan alle suihkutin tuollaista vaahtoavaa wc-puhdistusainetta ja wc-harjan yhteydessä on sellainen reunaharja. Sillä hinkkasin hyvin.
-Meillä ei ole pyykkejä tässä vessassa, tämä on vain käsienpesu-/ "tarpeiden suoritus wc"
-Wc:n pesuharja on vaihdettu uuteen n 2vko sitten.
-Hammasharjat on uusittu kaikki juuri pari päivää sitten.
-Roskista tässä vessassa ei ole kun se vessa on niin pieni, et siellä alkaa äkkiä haista roskis.
-Asun kerrostalossa.
-Olen raskaana vko:lla 6, voisiko se olla siitä? Herkkä nenä? Mies ei niin haista, mut mä haistan ja meinaa aina laatta lentää...

Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
Onko vessassa lattiakaivoa? Oletko päästänyt sinne vettä? varmaankin, kerran viemärit olet putsannut? :xmas:

Vessassa ei ole lattiakaivoa, vaan viemärillä tarkoitin tuota lavuaarin alla olevaa suodatinsysteemiä...

mitäs jos kysyt joltakulta naisystävältä rehellistä mielipidettä(jos sitä kehtaa mennä kysymään ; D)
ja jos sekin haistaa niin sitten siellä on ne kaakelin saumat jotka haisee...tai tulee putkista tms.

mut jos se kaverikaan ei haista niin luulen että ite sanoit jo vastauksen eli johtuu raskaudesta vaan!!!

onko teillä toista vessaa talossa vai onko ainoa...ajattelin että haiseeko toisessakin myös?

tai jos menet kylään vessaan niin haiseeko sielläkin samalle tmv??

Alkuperäinen kirjoittaja vinci:
mitäs jos kysyt joltakulta naisystävältä rehellistä mielipidettä(jos sitä kehtaa mennä kysymään ; D)
ja jos sekin haistaa niin sitten siellä on ne kaakelin saumat jotka haisee...tai tulee putkista tms.

mut jos se kaverikaan ei haista niin luulen että ite sanoit jo vastauksen eli johtuu raskaudesta vaan!!!

onko teillä toista vessaa talossa vai onko ainoa...ajattelin että haiseeko toisessakin myös?

tai jos menet kylään vessaan niin haiseeko sielläkin samalle tmv??
En ole ollut muiden vessassa kun äitini ja siellä tuoksui raikkaalle. Meinasin jo tänään hakee naapurista ystävän meille haistelemaan, mut en sit hakenutkaan. Huomenna äiskä tulee auttaan tytärtään hädässä, se kun noita sairaalan vessoja siivoo työkseen :D Jos sekin haistaa niin sit on jossain vikaa. Meillä on sellaiset maalatut peltiseinät, ei kaakeleita (vuokrakämppä nääs), eli tuskin saumatkaan haisee....

Juu en kusen hajuun tiedä, mut yksi rautakauppias sanoi että heillä haisi veskissä kamala kamala haju ja ihmettelivät kovasti mistä se tuli...niin sitten olivat purkaneet veskiä oikein urakalla niin siellä katon rajassa oli ollut kuollut rotta. Yök.

Mutta eikai teillä ole rottaa, ja eikai se edes kuselle haisisi :D

kokeilin tota vesihommelia Ja sieltä jostain kaukaa irtosi kun irtosikin jotain tummaa töhnää. Jotenka KIITOS vinkistä, nyt meidän vessa ei haise :wave:
Ilmeisesti se reunaharja ei sit ylety ihan joka paikkaan...

Täältä saa aina avun....

Alkuperäinen kirjoittaja KYRSÄ:
kokeilin tota vesihommelia Ja sieltä jostain kaukaa irtosi kun irtosikin jotain tummaa töhnää. Jotenka KIITOS vinkistä, nyt meidän vessa ei haise :wave:
Ilmeisesti se reunaharja ei sit ylety ihan joka paikkaan...

Täältä saa aina avun....

:) No kiva jos kerrankin mustakin oli apua jollekkin, wippii! Sitä kannattaa harrastaa sillon tällön tota suihkuttelua, mäkin ekalla kerralla suihkutin todella pitkään, välillä oli pitkäkin aika kun ei mitään paskaa irronnut kunnes taas tuli köntti jos toinenkin :ashamed:

Yhteistyössä