Mikä meikkivoide Diorin tilalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "lakana"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"lakana"

Vieras
Mikä meikkivoide edellisen tilalle? Käytin aikaisemmin Diorskin Forever meikkivoidetta, se peittää hyvin ja kestää koko päivän, mutta se liian kallista nykyisellä budjetilla. Hakusessa siis halvempi meikkivoide, jolla hyvä kestävyys mutta peittää hyvin. Minulla sekaiho, hieman pintakuiva. coperosa iho ja tummat silmänaluset ja maksaläiskiä, muuten iho todella vaalea.
Mineraalimeikit ei iholleni käy, niitäkin on kokeiltu useampaa eri merkkiä.

Olisin tullut suosittelemaan YSL:n Touche Eclat -meikkivoidetta, mutta se taitaa olla aika samoissa hinnoissa (50-55 e) Diorin kanssa. Itselläni on atooppinen iho ja todella tummat silmänaluset, YSL on ollut ihan täydellistä - peittää mutta jättää hehkuvan kuulaan pinnan, levittyy samettisesti, tuntuu kosteuttavalta.

L'Orealin True match tai Infallible. En muista hintaa, mutta noita on säännöllisesti tarjouksessa niin hintaa ei jää kovin paljon. Mä sekoitan nuo usein kosteusvoiteeseen, koska en tarvitse juurikaan peittävyyttä, vaan vain hieman sävyä ihon väriä tasoittamaan, mutta eivät tunnu liian raskailta sellaisinaankaan käytettyinä :) Mulla pintakuiva sekaiho.

Yhteistyössä