mikä miehellä on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja help
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

help

Vieras
mitä mieltä olette kun mies halusi lasta monta kuukautta ja nyt kun olen raskaana hän on jättämässä minua? miksi näin? mitä arvelette? vaikka oli siis ihan innoissaan aluksi ja onnellinen kun näkikin vauvan ultrassa...mutta mikä sen pään on kääntäny.?

Alkuperäinen kirjoittaja Hei haloo!!!!:
Kannattaiskohan vaikka sulkee kone ja mennä jutteleen miehen kanssa ihan kaksistaan. Kysy suoraan mikä on???

no hei haloo vaan sulle, eipä ole miestä näkynyt tänään. kyllä mielelläni juttelisinkin hänen kanssaan. ja tämä on jatkunut jo jonkin aikaa,hänen kanssaan en ole saanut puhuttua,koska hän ei ole halunnut. että näin...!!!!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Jos se vaan panikoi? Annappa ajan kulua vähän aikaa ja keskustelkaa kun suurimmat pölyt on laskeutunut :)

toivotaan näin,:) ei innostaisi jäädä yksin kun ensimmäinen lapsi ja itseäkin jännittää, onneksi syntyy vasta lokakuussa että on aikaa siihen...

Mitäs jos vaikka kirjoittaisit sille kirjeen? Omista tunnoistas ja toiveistasi, huolistasi ja ajatuksistasi? Jos sillä on paniikki, niin ehkä se herättäisi ajattelemaan?

Alkuperäinen kirjoittaja Muumibuumi:
Mitäs jos vaikka kirjoittaisit sille kirjeen? Omista tunnoistas ja toiveistasi, huolistasi ja ajatuksistasi? Jos sillä on paniikki, niin ehkä se herättäisi ajattelemaan?

tätäkin olen miettinyt, ja aion sen toteuttaakin.lähenpäs heti kirjottaa. kiitos. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Muumibuumi:

tätäkin olen miettinyt, ja aion sen toteuttaakin.lähenpäs heti kirjottaa. kiitos. :)

Ei tuo välttämättä mitään panikointia ole. Mukavahan se on haaveilla vaikka mistä mutta kun haave realisoituu niin asian sitovuus alkaa realisoitumaan. Ja voihan olla että mies on naista miellyttääkseen leperrellyt niitä näitä eikä ole arvannut että raskaus tuleekin niin nopeasti todeksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Ei tuo välttämättä mitään panikointia ole. Mukavahan se on haaveilla vaikka mistä mutta kun haave realisoituu niin asian sitovuus alkaa realisoitumaan. Ja voihan olla että mies on naista miellyttääkseen leperrellyt niitä näitä eikä ole arvannut että raskaus tuleekin niin nopeasti todeksi.

no tota ensinnäkin minä olin se joka jarrutteli asiaa,ei mies. hän olisi halunnut jo aikaisemmin, siksi tämä tuntuukin niin turhauttavalta.

Et sä eka oo, jonka mies käyttäytyy noin. Mun mies läks kanssa - samana päivänä kun hänen toivomansa raskaus varmistui, ja yhden tutun mies läks kun raskaus oli puolivälissä.

Ei miehistä voi tietää, joko sillä on joku muu tai sitten sillä on paniikki, joku epävarmuus.. Anna mennä jos on mennäkseen, ei ketään voi väkisin pitää.

Alkuperäinen kirjoittaja x:
Et sä eka oo, jonka mies käyttäytyy noin. Mun mies läks kanssa - samana päivänä kun hänen toivomansa raskaus varmistui, ja yhden tutun mies läks kun raskaus oli puolivälissä.

Ei miehistä voi tietää, joko sillä on joku muu tai sitten sillä on paniikki, joku epävarmuus.. Anna mennä jos on mennäkseen, ei ketään voi väkisin pitää.

mutta miksi miehet on noin kusipäitä, tämäkin vaikka kuinka toivonu tätä, paljon enemmän kun minä.?? minä haluaisin yrittää vielä ja puhua asiat että mistä kiikastaa,tää on niin stressaavaa.

Yhteistyössä