Mikä minua vaivaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja leguaani13
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

leguaani13

Vieras
Kyselisin täältä olisko joku joka osaisi tai peräti tietäisi vaivojeni syyn. Alkaa jo kyllästyttää vai olenkohan sittenkin luulosairas.
Palelen aina ja koko ajan-tolkuttomasti. Paino ei putoa millään silti kuitenkin joudun ostamaan pienempiä vaatteita. Puoli vuotta sitten kokoa 44 nyt 40, enkä ole laihduttanut mitenkään. Olen tosi väsynyt ja hemoglobiini tippunut 136:sta 114. Yksi varpaistani muuttunut tunnottomaksi, viereinen puoliksi. Lääkäri totesi, että tule sitten uudestaan jos alat kompuroimaan. Eli ilmeisesti sillä ei ole väliä.

Kilpirauhakokeet ja pieni verenkuva otettu ja ne ok.

Summasummarum:lääkäri ei löytänyt mitään vikaa, joten kuvittelenko kaiken? Missä mättää?

Jos vaatekokosi on pienentynyt, niin tokihan olet laihtunut. Painossa laihtuminen ei välttämättä näy, jos tilalle on tullut lihasmassaa, joka on painaa. Saatko tarpeeksi energiaa? Minulla itselläni putosi paino hyvin stressaavan aikajakson aikana ja huomasin, etten syönyt riittävästi -ja palelin miltei aina.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.02.2007 klo 19:47 leguaani13 kirjoitti:
Kyselisin täältä olisko joku joka osaisi tai peräti tietäisi vaivojeni syyn. Alkaa jo kyllästyttää vai olenkohan sittenkin luulosairas.
Palelen aina ja koko ajan-tolkuttomasti. Paino ei putoa millään silti kuitenkin joudun ostamaan pienempiä vaatteita. Puoli vuotta sitten kokoa 44 nyt 40, enkä ole laihduttanut mitenkään. Olen tosi väsynyt ja hemoglobiini tippunut 136:sta 114. Yksi varpaistani muuttunut tunnottomaksi, viereinen puoliksi. Lääkäri totesi, että tule sitten uudestaan jos alat kompuroimaan. Eli ilmeisesti sillä ei ole väliä.

Kilpirauhakokeet ja pieni verenkuva otettu ja ne ok.

Summasummarum:lääkäri ei löytänyt mitään vikaa, joten kuvittelenko kaiken? Missä mättää?
Melkein olin jo sanomassa kilpirauhasen vajaatoimintaa, mutta ei varmaankaan kun kokeet on otettu. Mitkä arvot sulla niissä oli, muistatko?! Toiset lääkärit tulkitsevat erilailla. Tsekkaa myös tuo ruokavaliosi. Mutta saattaa olla monen asian summa, ei kaikki välttämättä johdu samasta. Selkä olisi hyvä kuvata tuon tunnottomuuden takia.

Itsellä oli myös epämääräisiä oireita (painonlasku,väsymys,flunssa usein) ja ravasin lääkärissä koko ajan, mitään ei tuntunut löytyvän ja oli usko mennä! Mutta lääkäri (yksityinen) kehotti menemään ammattikorkeakouluun sos.&terv. ala jossa ottivat KAIKKI mahdolliset verikokeet ja virtsa/ulostekin mahdollista, maksaa jotain 60-70e! tavallaan kallista, mutta mulla ainakin löytyi jo niistä syy!!! lääkärikin sanoi,että vaikka niistä ei selviäsi mitään niin ainakin se sulkeen pois joukon sairauksia!!
Myös aiemmassa aloittamassani ketjussa joku (en muista nimimerkkiä) suositteli hivenainatutkimusta jossa selviää onko puutostiloja elimistössä....

Luulotautinen vasta, kun MITÄÄN ei löydy!! :)

Yhteistyössä