Mikä minulla on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Akkavalta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Akkavalta

Jäsen
15.12.2006
651
0
16
Kamala väsy. olen torkkunu sohval ties kuin kauon. Menkat alko eilen. Nyt rupes tuleen verta nenästä, eikä mulla tavallisesti ikinä tule verta nenästä.
Olen kyllä syöny huonosti viime aikoina. Voiko huono hemoglobiini tehdä tällaista?

Ja jos toi rankkasade on tänne tulos ni tää ilmanalaki voi väsyttää. Rupes vaa toi nenäverenvuoto pelottaan. Niinku sanoin nii ei mul ikuna vuoda nenäst verta. Niinku joillaki jatkuvasti.
Ain pelottaa oma terveys ku yh.
Jos hemoglobiini matala nii mitä mä ny sit söisin. Ei oo manestakaan kauheesti eilisen huvipuiston jäliltä. Jotain lehtivihreetä. Auttasko raparperi. niitä on pakastin täynnä.

Maksaa, parsakaalia.
Purkista pillereitä.
Apteekista ja luontaistuotekaupasta saa sellasta kuin Floravitali-valmistetta. Se on yrttituote ja nostaa nopeasti hemoglobiinin :)

Maksalaatikkoo vois käydä ostamas mut miten hemmetis tonne jaksaa lähtä käveleen.
Ja maksapasteijaa leivän päälle.
Kait tost raparperistaki jotain vitamiineja sais jos kiisselin väsäis mannapuuron seuraks.

Mulla on hemoglobiini ollut satasen nurkilla koko raskauden ajan, mutta nyt viimein lähti nousuun, kun otan öisin (kun herään pissahätään joka tapauksessa) lasillisen appelsiinimehua ja rautatabletin. Kuulemma rauta imeytyy parhaiten otettaessa tyhjään vatsaan jonkin c-vitamiinipitoisen mehun kanssa.

kannattaa syödä ihan rautatabletteja jos noin huonoon kuntoon menee...
ja sit juo paljon!! näin helteillä ja muutenkin...ja suosit noita ruokia mitä tuossa jo lueteltiinki,muutenki syöt tasasesti ja terveellisesti.. jos ei näillä helpota niin parempi mennä lääkäriin...

Korkean verenpaineen oireet, vetämätön olo ja nenäverenvuoto. Onko stressiä? Kuulostaa siltä. Onko muuten allergiaa? Nythän kukkii noi heinät aika voimakkaasti.

Verenpainettani en tiedä mut sipsejä vähä napsailin tos ennen väsymystä. Pinaattikeittoa ja ruisleipää tekiski mieli. Ja appelssiinimehua voi jösse et sitä voisinki juoda litratolkulla. rupespa tekeen mieli.
Ku vaan pääsis sinne kauppaan. Ei oo tippaakaan voimia. Hyvä et jaksan ton raparperikeiton tehä ja kävellä keittiön ja tietokoneen väliä. Ihmeenki veto pois.

Hei mä löysin lääkelaukusta 100 mg rautatabletteja. Eiks noi oo aika vahvoja. Ja ei ku ääntä kohti. Sain myös "tilattua" pinaattikeittoa, ruisleipää ja appelsiinimehua kotiin. On kumma jos ei kohta ala heräämään.

Yhteistyössä