Mikä minulla voisi olla? Kipeä nivunen (?) ja pieni patti siellä... Vastatkaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "huolestunut"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"huolestunut"

Vieras
Siis tuossa edessä missä kohtaa jalka liittyy vartaloon noin häpykarvoituksen korkeudella on kipä kohta ja tuntuu pieni patti. :( Olen melko kauhuissani mikä siinä voisi olla :O Syöpö sukupuolitauti joku muu sairaus (( Munasarjoissa jotakin? Onko ne suunnilleen siinä kohdalla?

Mullakin on välillä niitä. E muista mitä ne mulla on nimeltään mutta tulee yleensä tiettyyn aikaan kiertoa. patti joka tietyssä asennossa (istuen esim) aiheuttaa
Ikävää kipua. Ei ole mitään vakavaa, lääkäri kehottii syömään särkylääkettä ja suihkuttamaan lämmintä vettä. On auttanut.

tulee aina välillä nivusii tollasii patteja, yleensä ne on finnejä/paiseita. älä vaa oo niin tyhmä ku mä ja puristele, ok saat ehkä jotaa ulos, mut tulehtuu ihan varmasti. jos ei ala helpottaa ni sit lääkärii

Mulla oli joskus kanssa, kävin sillon muissa asioissa lääkärissä, niin katso sen samalla. Oli ärtynyt rauhanen, olin ruvennut sillon just pyöräilemään työmatkat ja siitä ilmeisesti ärtynyt.
Menee itsestään pois ja tuo lääkäri vielä sanoi että syöpäkasvaimet ei ole kipeitä :)

Mulla tulehtui nivusessa imurauhanen, kun oli karvatuppitulehdus sääressä. Mä jouduin syömään siihen antibiootit. Yhden synnytyksen jälkeen mulla oli oikein rykelmä turvonneita rauhasia nivusessa, mutta ne parani itsestään.

Yhteistyössä