mikä mua vaivaa? asiaa ihastumisesta varattuun mieheen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vili"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vili"

Vieras
molemmat olemme naimisissa ja ihastuin tähän mieheen. kerroinkin sen hänelle (vikatikki). mies ei sanonut omista tunteistaan mitään. nyt mua nolottaa ja hävettää, että kerroin. ja mua oikeestaa ärsyttääkin koko tyyppi. vaikka kait mä siitä tykkään vieläkin. miks ihminen on niin outo lintu...

Voi ihme kun te ihmiset olette hölmöjä ja hätäisiä. Ihastumiset kuuluu elämään mutta ne jätetään niille kuuluvaan arvoon, joka on vähäinen.
Mulla on melkein aina joku ihastus, mutta mä tiedän et ne vaan on ohimeneviä kohteita.

Huomenna tykkään punaisesta väristä, tänään sinisestä, sit vaihdan keltaiset verhot. Ja aina tykkään kaikista verhoista yhtä oikeesti.

[QUOTE="sen pituinen se";24273820]Voi ihme kun te ihmiset olette hölmöjä ja hätäisiä. Ihastumiset kuuluu elämään mutta ne jätetään niille kuuluvaan arvoon, joka on vähäinen.
Mulla on melkein aina joku ihastus, mutta mä tiedän et ne vaan on ohimeneviä kohteita.

Huomenna tykkään punaisesta väristä, tänään sinisestä, sit vaihdan keltaiset verhot. Ja aina tykkään kaikista verhoista yhtä oikeesti.[/QUOTE]

mä en ole helposti ihastuvaa tyyppiä, joten itelleni tämä eiole joka päiväistä. mutta; se siitä.

Yhteistyössä