Mikä mua vaivaa? Väsyttää, nukkuisin päivän jos saisin, paleltaa, kramppaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti08
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti08

Vieras
Sormet ja jalat sekä puutuu pienestä istumisesta.
Ulkoillessa vuotaa nenä koko ajan samoin sisällä taas ihan tukkoinen.

Vitamiineja saan kun syön paljon erillaisia hedelmiä, marjoja, ruisleipää.
1-2 tavallista kotiruokaa päivässä. EI joka päivä mutta usein viikossa muutaman keksin tai karkkia päivän aikana.

Ei jaksa aloittaa mitään liikunta harrastusta kun ihan tukkoinen koko ajan, pyörryttää, väsyttää, olen voimaton vaikka juuri syönyt.

VOIKO tää kaikki johtua vaan siitä että olen lopettamassa imettämisen ja vauva valvottaa yösin vieläkin aika paljon??

Olis kiwa päästä kiinteyttää tätä kroppaa (ei laihduttaa varsinaisesti) synnytyksen jälkeen. EN halunnut imettäessä laihduttaa.

Hermot ihan vitun tiukilla koko ajan, särkee joka paikkaa.

MIKÄ tähän auttaa lapsetkin kärsii kun äiti vaan makaa eikä jaksa tehdä kun pakolliset jutut, siivota ja ruokkia lapset.
:(

Sinuna menisin lääkäriin, noihin oireisiin voi olla niin monta syytä tai voi olla niinkin, ettei syytä löydy. Mutta ilman lääkäriä tuskin pääset tilanteesta eteenpäin ellei oireet itsekseen lakkaa.

Mies vaan kysyy onko mulla synnytyksen jälkeinen masennus mutta en mielestäni ole masentunut, elämän halu tallella jne.

Jos sitä menee lääkäriin ei kai ne anna vaan masennuslääkkeitä silti vaikka sanoisin ettei mulla oo tuota.

Olen vain väsynyt, voimaton... :/

Yhteistyössä