Mikä mua vaivaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Minä

Vieras
Olen nykyään kun toinen ihminen, huonolla tuulella vähän väliä, pienet asiatkin alkaa hiertää pääkopassa, kyllästyny, masentunu, naama mutrulla ja kaiken huipuks olen alkanu olemaan mustasukkainen.

Tämmönen ole ollu ikinä, aina olen löytäny ne positiiviset asiat enkä alkanu stressaamaan, nyt jatkuvasti olen huonolla tuulella, edes tiedä minkä takia. Välillä tuntuu että seinät kaatuu päälle. Mies jo sanoi että ei kotona voi olla kun minä olen tämmönen. Arvatkaa harmittaako.
Miksi ihmeessä stressaan jo miehenkin tekemisiä ja olemisia, koskaan ole ollu mustasukkainen mutta nykyään olen sitäkin. Eikä mulla ole edes syytä.

Mistä hemmetistä saan elämäniloni takas, kuka sen on vieny.

Olen kyllästyny itteeni, en tämmönen halua olla mutta minkä teen kun vaan olen nyt.

hei,tosi hyvä kun ite huomaat nuo muutokset,se on hyvä merkki, mulle alkoi 4v sitten tulla samanlaisia, ja pikkuhiljaa turhauduin aina vaan enemmän itseeni ja lasten kanssa kotona oloon. Aloin myös saada paniikkioireita ja epätodellista oloa. lopulta sairatuin vakavaan masennukseen ja romahdin täysin. Mutta siitä paranniun mahtavan terapeutin ja lääkityksen avulla. En tahdo pelotella, mutta hae apua ajoissa.

Alkuperäinen kirjoittaja siru:
hei,tosi hyvä kun ite huomaat nuo muutokset,se on hyvä merkki, mulle alkoi 4v sitten tulla samanlaisia, ja pikkuhiljaa turhauduin aina vaan enemmän itseeni ja lasten kanssa kotona oloon. Aloin myös saada paniikkioireita ja epätodellista oloa. lopulta sairatuin vakavaan masennukseen ja romahdin täysin. Mutta siitä paranniun mahtavan terapeutin ja lääkityksen avulla. En tahdo pelotella, mutta hae apua ajoissa.

Mulla on todettu paniikkihäiriö aikoinaan, tosin semmosta ei nyt ole ollu pitkään aikaan. kai olen hulluks tulossa tai jotain.

Alkuperäinen kirjoittaja Minä:
Alkuperäinen kirjoittaja siru:

Mulla on todettu paniikkihäiriö aikoinaan, tosin semmosta ei nyt ole ollu pitkään aikaan. kai olen hulluks tulossa tai jotain.

Mulle tuli myös paniikkihäiriö,se oli yksi herätys, et jotain pitäis muuttaa. Et ole tulossa hulluksi, vaan kehosi alkaa ilmaista, että sisällä mielessä on ehkä asioita, joita voisi olla hyvä availla solmuista. Lue Salme Blomsterin Hyvä paha viha. Musta ei ole välttämättä viisasta haalia lisää aktiviteetteja, vaan pikemminkin hiljentyä ja pysähtyä miettimään, että mitä minussa on tapahtumassa.

Yhteistyössä