Mikä mulla oikein on??? (vauvakuumeesta, lasten lukumäärästä jne)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NannaX-77
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

NannaX-77

Vieras
Meillä on kolme lasta, kaksi tyttöä ja yksi poika. Elämämme on ollut aina kun vauva on ollut hyvin pieni, melko rankkaa (syitä on monia, mieheni on yksityisyrittäjä, meillä ei ole apuja saatavissa., parisuhde ei ole voinut hyvin..). En ole myöskään viihtynyt kotona mitenkään hyvin, vaan olen palannut työelämään kun kulloinenkin lapsi on täyttänyt puolitoista-vuotta. Viimeisin äitiysloma oli rankin ja paluu työhön tuntui helpottavalta.

Jostain käsittämättömästä syystä, olen TAAS alkanut vauvakuumeilemaan. Taas yllätän itseni ajattelemasta, miten ihanaa olisi saada työstä hengähdystauko, miten haluaisin vielä saada vastasyntyneen syliini, kokea viimeisen kerran imetyksen,raskauden ja äitiysloman.

MIKÄ MINUA VAIVAA???

Lapsen saaminen on sen kaiken arvoista. Suhteenne on kestänyt jo kolme vauva-aikaa, joten todennäköisesti kestää neljännenkin. Vauva-aika ei loppujen lopuksi kestä kauan ja ilmeisesti teillä sen jälkeen menee ihan mukavasti ja onnellisesti. Oletko kysynyt miehesi ajatuksia? Jos hän on myöntyväinen, niin sinuna antaisin raskaudelle luvan saada alkunsa. Kovin montaa vuotta sinun ei kannata miettimään jäädä, jos nikissäsi olevat luvut tarkoittavat syntymävuotta. Plussatuulia. ;)

Yhteistyössä