Mikä mulla on, kun joskus suutun ukolle niin, että käyn käsiksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja väkivaltainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

väkivaltainen

Vieras
...raavin,nipistelen, lyön, potkin... :( Hän usein vain koettaa estellä ja puolustautua, mutta joskus hänkin vastaa läpsimällä tai nipistelemällä. Joskus mieheni vain saa minut niiiin raivon partaalle (ei esim. osallistu kotihommiin, haukkuu tms) että jotenkin vaan pimahdan... Tuntuu pahalta :( Mies joskus sanoo, että pieksänkö lastakin, kun hän ei ole kotona... EN IKINÄ!! Eikä kukaan tai mikään saa minussa aikaan sellaisa raivontunnetta kuin mies joskus... Mikä täsäs on? Tuntuu, että joskus mies tahallaan ärsyttää minua, kun tietää, että raivostun... ja saa sitten haukkua minua väkivaltaiseksi :(

Minulla tuli muinoin ekan miehen kanssa asuessa tuollainen tunne, mutta pidin näppini tarkasti irti, pakkasin kamani ja häivyin. (Oli helppoa, kun ei ollut lapsia hänen kanssaan.) Syytä moiseen en tiedä kunnolla vieläkään.

kannattaisi ehkä harkita lääkärissä käyntiä ja mielialalääkkeitä, tai jotain terapiaa? Kirjoitat että "jotenkin vaan pimahdan" eli kuulostaa siltä että et hallitse käytöstäsi ja se vaatii hoitoa.

Itsehillinnän puutetta?Mä olin samanlainen nuorempana,kunnes ikää tuli enemmän ja luojan kiitos-nyt kun meillä on lapsetkin niin en missään tapauksessa kävisi kiinni.Nykyään mulla on hyvä itsehillintä.
Kannattaa käydä juttelemassa ammattilaisen kanssa.

1) onko siulla hormonaalinen ehkäsy käytössä?
2) onko synnytyksestä kauan aikaa ts. heitteleekö hormonit vieläkin?
3) onko tuo tunne ollu aina siulla?

mie levisin totaalisesti ku käytin hormonaalista ehkäsyä. päässä pimeni kerran kuussa (sillonku olin sen pilleriliuskan uuelleen alottanu tauon jäläkeen) ja sillon oisin voinu nostaa ukon vaikka seinälle. ei sovi hormonaalinen ehkäsy miulle. voisko siulla olla kyse samanlaisesta asiasta? :hug:

Minä olen käynyt mieheni päälle pariin kertaan. Siis lyönyt ja lujaa. :ashamed: En potkinut tai muuta, mutta siis lyönyt nyrkillä.

Ja kyllä mulla on masennusta, mutta ei lääkkeitä.

Mies samoin saa mut raivon valtaan ihan typerästä asiasta. Se ei vaan TAJUA välillä mua, joten mulla palaa käämi sen kanssa ja lyön. :ashamed:

TIEDÄN MISTÄ PUHUT! olen toiminut noin jo kauan, vaikka onneksi harvoin. en vain tiedä mikä iskee. ekan kerran heräsin vasta kunnolla kun miehestäni vuoti verta.pinta naarmu, mutta verta kuitenkin. ikinä en ole välineitä käyttänyt, vaan pahoinpitely jäänyt raapimis ja nipistys tasolle, mutta ikävää sekin. en haluaisi olla tälläinen.

Alkuperäinen kirjoittaja Emiilia:
Minä olen käynyt mieheni päälle pariin kertaan. Siis lyönyt ja lujaa. :ashamed: En potkinut tai muuta, mutta siis lyönyt nyrkillä.

Ja kyllä mulla on masennusta, mutta ei lääkkeitä.

Mies samoin saa mut raivon valtaan ihan typerästä asiasta. Se ei vaan TAJUA välillä mua, joten mulla palaa käämi sen kanssa ja lyön. :ashamed:

mulla todettiin vakava masennus.siihen lääkkeet ja keskustelu apua ja auttaa todella.

suosittelen sulle ja.oikeesti pidä itestäsi huolta ja hae apua.et sä ole masennusta valinnu.halaus.