Mikä mulla on? Miehet inhottaa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Ajatuskin, että pitäisi harrasta seksiä miehen kanssa (tai edes halailla/pussailla) inhottaa. En ole lesbo, olen kokeillut sitäkin enkä pitänyt. Olen jokaiselle minua kohtaan ystävälliselle miehelle todella ilkeä, koska mua kauhistuttaa ajatus että joutuisin heidän kanssaan mihinkään läheisempiin tekemisiin. Palstapsykologit kertokaa, mikä mua vaivaa?

Niin minuakin :x

images

Miten sun suhtautuminen naisiin? Tuo että olet lkeä jokaiselle mukavalle miehelle on tosi outoa, sillä lähtökohta kaikelle ihmisten väliselle kanssakäymiselle on ystävällisyys. Ei ne seksiä halua. Sä inhoat ihmisiä ja olet ilmeisen estoinen. Sun kannattais hakea jotain terapiaa tuohon muuten tuhoat kaikki ihmissuhteesi tulevaisuudessa, myös työpaikoilla.
Miten lapset tai eläimet jotka tulee sun luo.

[QUOTE="vieras";28639928]No mä näin yöllä unta jostain tosi ihanasta ja komeesta miehestä...olipa pettymys kun aamulla siitä unesta heräsin...vierssä ihan toisenlainen ukko.[/QUOTE]
Minä näin tässä taannoin unta ulosottomiehistä :( Heräsin tuskan hiessä!

[QUOTE="vieras";28639923]Miten sun suhtautuminen naisiin? Tuo että olet lkeä jokaiselle mukavalle miehelle on tosi outoa, sillä lähtökohta kaikelle ihmisten väliselle kanssakäymiselle on ystävällisyys. Ei ne seksiä halua. Sä inhoat ihmisiä ja olet ilmeisen estoinen. Sun kannattais hakea jotain terapiaa tuohon muuten tuhoat kaikki ihmissuhteesi tulevaisuudessa, myös työpaikoilla.
Miten lapset tai eläimet jotka tulee sun luo.[/QUOTE]

En minä naisille, lapsille tai eläimille ole ilkeä, pelkästään miehille. Olen naisvoittoisella alalla, joten töissä en ainakaan tällä hetkellä joudu olemaan miesten kanssa tekemisissä. Ja psykiatrilla olen käynyt useamman vuoden, mutta ainakaan vielä siitä ei ole ollut mitään apua.

Mua taas inhottaa ukkomiehet jotka yrittää jotain...en ole kuin kerran tai kaksi törmännyt tähän ilmiöön (kun en liiku baareissa tms) mutta inhottaa silti...miehet muuten ok.

No eiksse ole ihan nornia, että ajatus seksistä ei yhtään innosta suurimman osan miehistä kanssa. Jos vaik kaupungilla mietit sata seuraacaa vastaantulevaa miestä ja arvioit, inostaako, niin tuskin kovin moni saa ketään naista innostuun.

[QUOTE="Aloittaja";28639966]En minä naisille, lapsille tai eläimille ole ilkeä, pelkästään miehille. Olen naisvoittoisella alalla, joten töissä en ainakaan tällä hetkellä joudu olemaan miesten kanssa tekemisissä. Ja psykiatrilla olen käynyt useamman vuoden, mutta ainakaan vielä siitä ei ole ollut mitään apua.[/QUOTE]

Sun pitää sit ottaa sellainen hyvin asiallinen ja etäinen kontakti miehiin, olematta epäystävällinen. Opettele hallitsemaan käyttäytymistäsi vaikka miehiä inhoaisitkin. Se sun pitää tehdä, jotta et levitä negatiivisuutta muihin. Ja unohda ne täysin omasta yksiyiselämästäsi.

No eiksse ole ihan nornia, että ajatus seksistä ei yhtään innosta suurimman osan miehistä kanssa. Jos vaik kaupungilla mietit sata seuraacaa vastaantulevaa miestä ja arvioit, inostaako, niin tuskin kovin moni saa ketään naista innostuun.

Mut ap ei ilmeisesti pysty suhtautumaan miespuoliseen ihmiseen normaalin neutraalisti kuten me. Klikki on siinä, että yhdistää kaikki seksinvonkaajiksi ja mielikuvitus lähtee harhailemaan ja käyttäytyy epäystävällisesti kaikkia harmittomia miehiä kohtaan. Onhan tuo varmaan hankalaa jos ei asu autiolla saarella.

Sun pitää sit ottaa sellainen hyvin asiallinen ja etäinen kontakti miehiin, olematta epäystävällinen. Opettele hallitsemaan käyttäytymistäsi vaikka miehiä inhoaisitkin. Se sun pitää tehdä, jotta et levitä negatiivisuutta muihin. Ja unohda ne täysin omasta yksiyiselämästäsi.

Sitä mä yritän, mutta olen aika huono peittämään tunteita tms. En haluaisi olla ilkeä, mutta en osaa olla kovin hyvin neutraalikaan.

Mut ap ei ilmeisesti pysty suhtautumaan miespuoliseen ihmiseen normaalin neutraalisti kuten me. Klikki on siinä, että yhdistää kaikki seksinvonkaajiksi ja mielikuvitus lähtee harhailemaan ja käyttäytyy epäystävällisesti kaikkia harmittomia miehiä kohtaan. Onhan tuo varmaan hankalaa jos ei asu autiolla saarella.

Juuri tämä on nimenomaan se ongelma, en vain osannut sitä muotoilla näin ymmärrettävään muotoon. En pidä siitä, että olen ilkeä, mutta en voi sille myöskään mitään miten näen miehet ja suhtautuminen välinpitämättömästi näin ollen on vaikeaa.

Millainen suhde sinulla on isääsi. Oletko hänelle ilkeä tai sukulaisiisisi sedät, enot.
Entä onko sinulla veljiä.

Tai rajoittuuko ilkeytesi ainoastaan ns.tuntemattomiin miehiin

Millainen suhde sinulla on isääsi. Oletko hänelle ilkeä tai sukulaisiisisi sedät, enot.
Entä onko sinulla veljiä.

Tai rajoittuuko ilkeytesi ainoastaan ns.tuntemattomiin miehiin

Isän kanssa on nykyään hyvät välit, murrosiässä ei niinkään, koska olin aika kapinoivaa sorttia ja koettelin kaikkien hermoja. Sukulaismiesten kanssa on myös hyvät välit, ainoa veljeni asuu toisessa maassa, mutta hyvät välit häneenkin (joskin etäiset). Eli kyllä, se rajoittuu vain tuntemattomiin miehiin.

[QUOTE="Aloittaja";28640094]Isän kanssa on nykyään hyvät välit, murrosiässä ei niinkään, koska olin aika kapinoivaa sorttia ja koettelin kaikkien hermoja. Sukulaismiesten kanssa on myös hyvät välit, ainoa veljeni asuu toisessa maassa, mutta hyvät välit häneenkin (joskin etäiset). Eli kyllä, se rajoittuu vain tuntemattomiin miehiin.[/QUOTE]

Puskapsykologina sanoisin, että ongelmasi on omien halujesi kieltäminen. Näet tuntemattomat miehet potentiaalisina seksikumppaneina, mutta et voi hyväksyä alitajuntaista haluasi "inhottavia" miehiä kohtaan.

Opettele hyväksymään itsesi. Ymmärrä, että voit haluta asioita, jotka ovat ällöttäviä/ei-hyväksyttäviä tai jopa laittomia.

Yhteistyössä