mikä mulla on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
tää on nyt vähä nolo juttu mut en tiiä mikä mullä on. Ku mulla on peräaukon vieressä semmonen tosi kipee kohta ei mitään pattii tms. sattuu/tuntuu istuessa,kävällessä eli siis koko ajan. mikä se vois olla? mitä mä teen?

Olisko tamponi mennyt väärään reikään (eli siis ns. kakkapuolelle)? Ootko kattonut peilillä tai pyytänyt naapuria katsomaan näkyykö peräsuolessa mitään isompaa pumpulitukkoa tai narua?

Voi siellä olla matojakin. Jostain luin että jotkut madot purevat peräsuolen seinämiä ja kipu säteilee koko taka-aluelle. Käypä kuule kysymässä apteekista jotain matopillerietä.

Varsinkin JOS sijaitsee peräaukon yläpuolella pakaravaossa. Käy näyttämässä vaikka terv. hoitajalle, huomenna voi olla paikalla jo kunnon möhkäle, jonka paiseeksi tunnistaa. Saat sit ehkä antibioottia tai sit se voidaan myös joutua puhkomaan.

[QUOTE="www";23176176]Paiseelta sit kuullostaa, jos noin äkkiä ja voimakkaasti kipeytyy. Käypä siis lääkärissä![/QUOTE]

Täytyy kai huomenna sit käydä lääkärissä vaikka ei sit kyllä yhtään kiinnosta mennä tollasen asian takia lääkäriin..

[QUOTE="aapee";23176209]Täytyy kai huomenna sit käydä lääkärissä vaikka ei sit kyllä yhtään kiinnosta mennä tollasen asian takia lääkäriin..[/QUOTE]

Mee vaan ihan rohkeesti, on ne kuule nähny siellä vaikka minkälaisia juttuja. Ei tuo oo ees mikään kovin kummallinen, että sinne vaan. Saat lääkettä kipuun ja muuhun sit, esim. antibioottikuurin jos tarvii.

Yhteistyössä