Mikä Mulla on...???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Captain
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Captain

Jäsen
03.11.2006
413
0
16
Mua alkaa todella hermostuttamaan... Mulla on ollut nyt parina kuukautena välillä jotain ihme vuotoa.. Nytkin jo n. viikon jatkunut viikon sellanen "limainen" vuoto, vähän niinkuin niukat menkat... :$ Välillä tullut kirkasta verta ihan vähän.. Olen syönyt nyt jo 5v putkeen e-pillereitä, ja mietin voisiko ne aiheuttaa tän? Hormoni häiriökö??!! Kolposkopia tehty pari kk sitten, mutta eikai se siitäkään voi johtua?? Menkat pitäisi alkaa vasta reilu viikon päästä, ja on aina ollut säännölliset... Oon ihan hukassa... :/ :( :(

Kuulostaa kovin tutulta, tääläkin viikko pillereitä nauttimatta niin joskus saattaa vuotaa...

Kuulemma ihan normaalia, nykyajan pillereissä ei enään niin paljon hormooneja ja näin saataa tiputella milloin sattuu.
Näin Gyne mua valaisi kun hädissäni soittelin
;)

Hmm... Oon tosiaan viisi vuotta näitä putkeen popsinut, eikä ikinä ole mitään ylimääräisiä vuotoja ollut... :/ Ja kun ei tää nyt ole varsinaista vertakaan.. Limaa, jonka seassa verta ennemminkin... :x On ollut myös alavatsa välillä kipeä, ja eilen mm. oli tosi kipeää vihlontaa, joka lähti alapäästä, ja viilsi alavatsaan. Rinnat välillä ollut kipeät, ei oikein tee mieli ruokaa, naamassa nyppyä, vaikka normisti ei oo... :| Tais olla viimeksisikin n. viikkoa ennen menkkoja tälläistä.. Menkatkaan ei oo ihan normalit olut, tosi niukat, vuoto enenmmänkin ruskeaa...

:o :o Ois kyllä tosi huono tuuri käynyt... :ashamed: Ei seksiäkään ole ollut kuin yhden kerran ennen tota vuotojen tms. alkamista... :/ Onko tollaset välivuoto jutut sit jotenkin raskauteen liittyviä? Ne mua meinaan eniten häiritsee....

Alkuperäinen kirjoittaja Captain:
Hmm... Oon tosiaan viisi vuotta näitä putkeen popsinut, eikä ikinä ole mitään ylimääräisiä vuotoja ollut... :/ Ja kun ei tää nyt ole varsinaista vertakaan.. Limaa, jonka seassa verta ennemminkin... :x On ollut myös alavatsa välillä kipeä, ja eilen mm. oli tosi kipeää vihlontaa, joka lähti alapäästä, ja viilsi alavatsaan. Rinnat välillä ollut kipeät, ei oikein tee mieli ruokaa, naamassa nyppyä, vaikka normisti ei oo... :| Tais olla viimeksisikin n. viikkoa ennen menkkoja tälläistä.. Menkatkaan ei oo ihan normalit olut, tosi niukat, vuoto enenmmänkin ruskeaa...

Itse olen pillereitä syönyt jo kymmenen vuotta ja luulen,
että Stressi kuten joku mainitsi saattaa "laukaista" tämän...
Ja raskaustestejä tehnyt ja pitkää --------- vaan :/

Yhteistyössä