mikä mun alapäätä vaivaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hjj
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hjj

Vieras
Sukupuolitauteja ei voi olla tai siis niitä mitä pissasta katotaan. Mulla Alko siis joku Kaks pv sitten lievä kutina joka on voimistunu nyt mutta esim istuessa ei juurikaan kutise. Laitoin jotain acon rauhoittavaa rasvaa, auttoi hetken mutta veikkaan olevan hiivaa kun niin kutisee ja valkovuoto lisääntynyt. Mutta omituista on tuo kamala vuoto. Se on siis todella klönttistä ja valkoista mutta seassa on myös rusehtavaa tai mielestäni enemmänkin punertavaa vuotoa, joka myös klönttistä. Jos se on verta niin mitä hittoa onko mulla joku herpes? En usko että on kondylooma. Ja suoraan sanottuna alapääni on niin räjähtänyt että en edes varmaan erottaisi mitään rakkuloita. Mitään ehkäisyä en kumin lisäksi käytä. Tän viikon lopussa pitäs alkaa menkat.

Verinen vuoto voi olla myös normaalia mutta outoa mielestäni että tuo hiiva parissa päivässä on ärsyttänyt emättimen verille. Verta tms tulee siis paperiin pyyhkiessä ja kun sormella koitin onko siellä jotain outoa niin sormi
Oli veressä, sellaisessa valkovuodon sekaisessa eli ei kirkkaassa. Vuoto ei haise miltään ja ainoat kivut on sellainen ärsytyksestä johtuva arkuus. Olen 23v ja papa otettu v sitten. Mitä tuo vuoto on?? Ei viitsisi turhaan ostaa 20e lääkettä.

Se kiva kun saa jollekin paremman mielen kun tullaan heittämään näitä nerojen kommentteja joka paikkaan minne ne ei kuulu. Mutta pääasia että olet nyt tyytyväinen itseesi!

Bakteerivaginoosi?
Maitohappobakteerivoidetta, maitohappopitoista voidetta?
Tarvittaessa antibiootti. Voidaan todeta vain bakteerinäytteellä, ei pissanäytteellä.
Niin tai sit se hiiva? Mut jos sulla ei ole aikaisemmin ollut, nii lääkärin pitäisi kerran todeta se ennen kuin menet ostaa itsehoitolääkkeen

On ollut aiemmin parikin hiivaa ja kerran joku hormihäiriöstä johtuva kutina johon auttoi vaan aika. Ja bv oli raskaana mutta se todettiin vaan silmämääräisesti ja vaiva uusi etten tiedä mikä oli.. muutenkin tuntuu että alapääni menee tosi helposti sekaisin. Ja noi maitohappobakteerit ym ei auttanut mihinkään kun joskus jotain epämääräistä. Enkä edes muista mikä lopuksi auttoi. Syön ihan normaalisti. Jos nyt ostan sen hiivalääkkeen aluksi. Tuo verinen vuoto on vaan outoa mielestäni.

Selkeä akuutti kandidoosi emättimessä. Sun pitäisi saada bakteeritasapaino kuntoon. Monesti näissä lähtee kierre, kun tapetaan BV:n takia bakteerit, jolloin candida valtaa bakteereiden kasvualustan. Sitten tapetaan candidaa jne. Ilmavat, puuvillaiset alkkarit ja ne karvat ovat hyvä lääke. Sisällä bakteerit ovat hapettomissa olosuhteissa viihtyviä, mutta siinä nautintokolon päällä pitäisi ilman vaihtua siksi, että hiivalle jäisi vähemmän "kosteata alustaa" mihin rihmastoansa kasvatella (todella suuripiirteisesti kuvailtuna).

Yhteistyössä