Mikä mun lapsella on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Olen jo lähes paniikissa! Lapsi sairastellut syksystä asti, yskää, nuhaa, kuumetta, korvatulehduksia jne..
On väsynyt, kuumeilee usein. Välillä kuume korkeampi, välillä lämpöä. Kaulalla rauhaset pullottaa, on kalpea :(
Aiemmin söi hyvin ja paljon, nykyään ei juuri mitään. Ollaan ravattu lääkäristä toiseen, mitään ei olla tehty, kuuria toisen perään kirjoitettu. Tänään on aika yksityiselle lääkärille illalla. Pojalta ei ole koskaan otettu verikokeita ja aion pyytää ne nyt! Mua pelottaa... Kiitos että sain purkaa tänne tämän ja jos jollakulla on kokemusta vastaavasta ja siitä mistä voi olla kyse niin toivoisin asiallisia vastauksia..

Täältä et voi siihen saada vastausta mikä lastasi vaivaa vaan kyllä hän tuo on lääkärien tehtävä selvittää mistä pitkääaikainen oireilu johtuu. Pyydät ottamaan kaikki perusverikokeet, tulehdusarvot jne, kyllä he tietävät, ei sinun itse tarvitse niistä huolehtia. Mutta vaadit että nyt selvitetään juurta jaksaen mikä lasta vaivaa, koska joku syyhän siihen täytyy olla.

Alkuperäinen kirjoittaja sh-äiti:
Täältä et voi siihen saada vastausta mikä lastasi vaivaa vaan kyllä hän tuo on lääkärien tehtävä selvittää mistä pitkääaikainen oireilu johtuu. Pyydät ottamaan kaikki perusverikokeet, tulehdusarvot jne, kyllä he tietävät, ei sinun itse tarvitse niistä huolehtia. Mutta vaadit että nyt selvitetään juurta jaksaen mikä lasta vaivaa, koska joku syyhän siihen täytyy olla.

Lisään tähän vielä että hienoa että pääsette tänään yksityiselle, mainitse siellä rohkeasti pelostasi ja huolestasi!!!

Alkuperäinen kirjoittaja sh-äiti:

samaa mieltä

Yhteistyössä