Mikä mussa on vialla, kun ihmissuhteet mättää? Neuvoja, kiitos!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neuvoton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

neuvoton

Vieras
Olen luonteeltani mukava, puhelias, avoin, ymmärtäväinen, muut huomioon ottava. Joskus myös suorapuheinen (ainoastaan tosi läheisille ihmisille). Jotenkin mun on vaikea tulla ihmisten kanssa toimeen. Tai siis tuntuu, ettei kukaan välitä minusta.

Nyt tuli taas kinaa yhden ystävän kanssa ja anopin kanssa on välit tosi huonot. Yritän itse pitää vanhoihin ystäviin yhteyksiä, mutta siihen se sitten jää. En ymmärrä, mikä mussa on vialla, kun ei muhun kukaan pidä yhteyttä :(

On mulla onneksi pari uutta ystävyyssuhdetta, jotka näyttävät ihan lupaavilta. Mutta, itselle on nuo vanhatkin ystävät tärkeitä, mutta kaipa se on uskottava, että minä en merkitse heille mitään :/

Tiedätkö, musta tuntuu ihan samalta, ja vielä luonnehtisinkin itseäni samalla tavalla. Kivaa on, kun kavereiden / suvun kanssa yhdessä ollaan, mutta minä olen aina se aloitteentekijä. Jos minä en tee asioiden eteen mitään, niin sitten ei vaan olla yhteydessä :(
En käsitä...

Osaisiko joku sanoa, mistä johtuu, että tunnen itseni huonommaksi kuin muut ja sit vielä mulla on usein tunne, ettei musta tykätä.. (vaikkei asia ehkä olekaan todellisuudessa näin)

Ehkä teidän yli on kävelty niin monta kertaa, että kaveritkin on kyllästyneet kynnysmattoihinsa?

Olkaa tuhdimpia, pitäkää puolianne, korostakaa itseänne

Yhteistyössä