Mikä mussa on vikana?! (tuttavuuden tekemisestä)

Tyyris Tyllerö

Aktiivinen jäsen
05.12.2005
5 944
1
36
Mä oon sellainen, joka tykkää höpötellä ihmisten kanssa ja alan melko helpostikin juttelemaan uusien tyyppien kanssa esim. pojan treeneissä kentän laidalla. Miks usein käy niin, että ihmiset on käy hiljaiseks tai siirtyy kauemmas juttelemaan muiden kanssa, jotka ovat heille yhtä vieraita? Ja ihan tavallisia asioita juttelen, en mitenkään utele ihmisistä tai heidän asioistaan enkä ala tilittää omiakaan. Onks mussa jotain vikaa vai? En käsittääkseni edes haise :D Tää alkaa vaan tökkiä kun toistuu aina vaan :/

Noh, mie pidän ihteeni sosiaalisena persoonana mutta silti se alku uuden ihmisen kanssa on kankeaa kun ei tiedä mistä puhus jne. mutta sitten kun tutustuu pikku hiljaa niin alkaa se juttukin luistamaan. Jospa siellä on joku ujompi tapaus ollu

Alkuperäinen kirjoittaja Arkadian Ulla:
En osaa sanoa, outoa tuo on. Musta on mukavaa jos joku vieras alkaa höpöttelemään, kun itse olen paljon huonompi tekemään tuttavuutta vieraiden kanssa.

Joo mulla ihan sama juttu, en oikein osaa/kehtaa mennä höpöttämään. JA olen todella iloinen jos joku mulle tulee juttelemaan :)

00a1f736a096607a684bf5079dc198b2

Minä taas olen sellainen, että en kovin pa,ljon juttele ja kieltämättä alkaa ärsyttämään jos just jossain tapahtumassa törmää alati pälättävään mutsiin :D .

Ei siis sillä, jotta puhumisessa mitään pahaa olisi, minun mielestäni vaan voi yhtälailla olla hiljaa, jos ei mitään järjellistä sanottavaa ole.Tyyliin, että ihminen höpöttelee KOKO ajan lämpimikseen vaikka säästä.

Tämän takia moni pitääkin mua oman arvoni tuntevana nirppanokkana.Minusta hiljaisuudessa ei ole mitään pahaa...Ottaa suunnattomasti kupoliin kun jotkut pälättää tauotta!
(Niin kuin varmasti niitä kokoajan pälättäviäkin ottaa päähän meikkiksen puhumattomuus...)
'Mutta tuohon en osaa vastata, miksi siirtyvät sitten kumminkin juttelemaan jonkun muun kanssa, kuten kerroit :| .

Alkuperäinen kirjoittaja Hallatar:
En osaa sanoa, mutta mistä hemmetistä oot kaivanut profiilikuvasi??? Netistä? Laittaisin miehelleni, joka on suorastaan hysteerinen karvojen suhteen ;) .

Netistä löytyi :D En muista vaan mistä osoitteesta. Koita googlata vaikka hairy woman kuvahakuna. Jos löytyis jotain :laugh:

No en minä mikään moottoriturpa oo, jos sitä luulet. Yritän vaan luoda keskustelua. Onhan se mukavampi viettää reilu tunti jaliskentän laidalla, jos jottain välillä höpöttää. En mä mitään keskustelupiiriä haluakaan. Ja toki kuuntelen, jos toinen puhuu :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:
No en minä mikään moottoriturpa oo, jos sitä luulet. Yritän vaan luoda keskustelua. Onhan se mukavampi viettää reilu tunti jaliskentän laidalla, jos jottain välillä höpöttää. En mä mitään keskustelupiiriä haluakaan. Ja toki kuuntelen, jos toinen puhuu :headwall:

En luule mitään, mutta itse kirjoitit olevasi kova höpöttämään. Mun kokemusten pohjalta kovat höpöttäjät harvoin malttavat pitää sen verran taukoa, että toinenkin saisi väliin jotain sanottua. Saatikka, että jaksaisivat kuunnella mitä toinen sanoo.

No, en voi tietää onko sun kohdalla kyse tästä, mutta tää on kuitenkin aika yleistä ja tosi ärsyttävää. Totta sitä silloin mieluummin jutustelee jonkun muun kanssa.

Yhteistyössä