Mikä mussa on vikana? :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei jaksa ajatella
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei jaksa ajatella

Vieras
menkat viikon myöhässä, tänään tuli tuhrua ja siihen jäi. kierto aina säännöllinen ollut. Menkat alkaa aina "kunnolla" paitsi tänään, kun ei edes sidettä tarvitse. Harmittaa kun kierto heittelee, kun lasta toivomme. Raskaustesti nega. Turhauttavaa.

valvominen nostaa stressihormoonipitoisuuksia ja heikentää siten hedelmällisyyttä.Paitsi ,että saatat olla jo raskaana.Mut testi ei vielä sitä näytä toisilla näkyy myöhemmin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
juu, kyllähän mun nukkumaan pitää kohta puolin mennä. Onko kilpirauhasen vajaatoiminnassa jotain oireita? esim. lihavuutta tms?

voi olla oireita juuri lihavuutta palelua yms.Mulla ei ollut mitään oireita,joten tuo tuli aika yllätyksenä.

sitten muistin oikein, tuon lihavuus jutun. mutta itse olen normaali painoinen, eikä minulla ole mitään oireita ollut, mihin kiinnittäisin erityistä huomiota. Helpotti tänään aamulla kun luulin kuukautisten vihdoin alkaneen, mutta ei. Lisää epätietoisuutta.

sitten muistin oikein, tuon lihavuus jutun. mutta itse olen normaali painoinen, eikä minulla ole mitään oireita ollut, mihin kiinnittäisin erityistä huomiota. Helpotti tänään aamulla kun luulin kuukautisten vihdoin alkaneen, mutta ei. Lisää epätietoisuutta.

niin,ei minullakaan noita oireita ollut...

kävin lueskelemassa, ja jos minulla joku olisi, se todennäköisesti olisi liikatoiminta. Pitää soittaa lääkärille ja kysellä hieman.

kävin ihan yleislääkärillä,joka otti muitakin kokeita.Lähettää tarvittaessa sitten erikoislääkärille.Vuoden yrittämisen jälkeen kyllä kannattaa hakeutua suoraan lapsettomuustutkimuksiin.

kävin lueskelemassa, ja jos minulla joku olisi, se todennäköisesti olisi liikatoiminta. Pitää soittaa lääkärille ja kysellä hieman.

Mulla osa oireista kuin olisi liikatoiminta. Ei ne aina kaikkea kerro:D Mulla vielä tosi vaikea saada edes painoa nousemaan vaikka yrittäisinkin.. vaikka usein on vajiksilla päinvastoin. Mutta helppo selvittää yhdellä verikokeella ja varmasti tekee jos kerrot lääkärillesi epäilyksestäsi. Meillä se oli ensimmäinen testi lapsettomuushoitojen alussa... Se löyty ja liuta muuta... Toukokuussa syntyy meidän "mahdottomuus" ;) Toivon parasta myös teille!

MUOKS: niin ja tosiaan hoidot alkoi ekaksi ihan julkisella puolella että ei tarvitse mitään erikoislääkäreitä sen tutkimiseen:)

Mulla näkyvin oli pitenevät kuukautsikierrot. Ei se kamalasti muuten näkyny. Eron huomaa vasta sitten kun se hoidetaan. Vajaatoiminta "kehittyy" todella hitaasti joten et huomaa mitään "sairastumista" helposti.
Oli kyllä melkoinen "valaistuminen" lääkkeiden saannin jälkeen:D