Mikä mussa on vikana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap.

Vieras
Olen kyllästynyt siihen että jokainen mies joka on kiinnostuu minusta, niitä kiinnostaa vain seksi. Ja kaikenlisäksi ihmettelen sitä miksi miehet eivät ymmärrä kun teen asian selväksi ettei minua todellakaan kiinnosta yhden illan jutut tai pelkät panosuhteet.Ja en todellakaan ole mikään seksipommi. Tissit ei todellakaan ole mitkään jättisuuret., no ei ehkä pienimmätkään .. pitutta minulla on vain 154 ja painoa 50kg.

No, jos yhtään lohduttaa, niin minusta ei kiinnostuta edes seksimielessä.
Ainoastaan pari vanhaa pervohkoa ukkoa, jotka joskus kyttää autolla, kun oon kävelemässä. :(

Sanot ettei pelkät panot kiinnosta, mutta silti panet heitä ja petyt? Olisiko omassa kuviossa jotain muutettavaa? Esimerkiksi kärjistettynä: ei seksiä ennen kuin sormukset on vaihdettu ;)

Et tässä aloituksessakaan kuitenkaan kerro muuta kuin ulkoiset seikat itsestäsi.

Harvemmin on tällaisia aloituksia, joissa nainen kertoisi olevansa tiepartion vapaaehtoinen, harras partiolainen, pitsinnypläyksen hallitseva Suomen mestari ja silti ilman muuta kuin seksiseuran tarjoajia.

Et tässä aloituksessakaan kuitenkaan kerro muuta kuin ulkoiset seikat itsestäsi.

Harvemmin on tällaisia aloituksia, joissa nainen kertoisi olevansa tiepartion vapaaehtoinen, harras partiolainen, pitsinnypläyksen hallitseva Suomen mestari ja silti ilman muuta kuin seksiseuran tarjoajia.

Ois varmaan selkeemmin pitänyt kertoa, mietin että voiko ongelma olla ulkoisissa seikossa ettei miehet halua metri50 kokoista naista oikeaan suhteeseen.
En käyttäydy ''kevytkenkäisesti'' enkä mitenkään vihjailevasti.

Aha, viimeisimmän kommentin perusteella olet todellakin niin bimbo ja aivoton ettei sulla ole miehille muuta käyttöä kuin kerran pano. Voi vittu, että pituus vaikuttaisi siihen ettei kelpaa suhteeseen... ahahahahhahahaha..

En harrasta yhden illan juttuja joten jokaisen noista olen jättänyt välistä. Ja siltikään ne ei ymmärrä ettei kiinnosta. alkaa mennä hermo

Ovatko kaikki tapaamasi miehet sanoneet, että vain yhdenillan juttu tai seksi kiinnostaa? Tuskin ovat. Luulen, että vain kuvittelet heidän haluavan pelkkää seksiä. Ja tietenkin voihan seksin jälkeen olla muutakin...

No, sussa on jotain sellaista. Mulla aikoinaan oli päinvastainen ongelma, olin eronnut pitkästä suhteesta ja kaipasin vain hauskanpitoa. Useammalta sain kuulla "ettei mun kanssa voi vaan pitää hauskaa, mun kanssa pitää seurustella" ihan kiva joo, mutta kun silloin en halunnut seurustella vaan pelkästään nauttia sinkkuudesta ja ne "tyhmät" miehet meni ja ihastu/rakastu vaikka oltiin sovittu ihan muuta.

Yhteistyössä