mikä mussa on vikana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja musta lammas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

musta lammas

Vieras
Olen sukuni musta lammas, se yksinäinen kummajainen. Kaikilla muilla on puoliso tai ainakin seurustelukumppani. Mutta minä, ikää lähemmäksi 30 ja viimeksi treffeillä v.2006. Sinkkuna on taivallettu jo 5vuotta ja ainuillakaan treffeillä en ole käynyt sinkkukauteni aikana, eikä yhtään treffipyyntöä ole sadellut. Mikä mussa on vikana???

ei sussa mitään vikaa ole. itse oon huomannut että jos on itse sulkeutunut ja onneton ihmisten seurassa niin se torjuu lähestymisyritykset, eli ehkä avoimuus ja se että on tyytyväinen omaan elämäänsä olisi hyvä saavuttaa ja se näkyisi sitten muillekin.

Kiitos vastaajille. Silloin nuorena oli vientiä, siis aina siihen vuoteen -06 saakka, mutta nyt ei.. En mielestäni ole muuttunut niistä ajoista paljoakaan, lukuunottamatta tietty pientä rupsahtamista. :D Mutta tuossa oli jyvää että täytyisi olla tyytyväinen omaan elämään. Toisaalta olenkin tyytyväinen, on työ ja lapsi joista olen todella onnellinen, mutta on muutamia haaveita joita haluisin toteuttaa. Ja pitäisi varmaan aktiivisemmin käydä jossain ja tavata uusia ihmisiä, ei kukaan kotiovelta tule hakemaan.