Mikä myötähäpeä noita BB:n asukkaita / kilpailijoita kohtaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gluteus maximus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

Gluteus maximus

Vieras
eilen vilkaisin 5min. ja siellä oli joku armeija-leikki menossa. Voi apua, mikä myötähäpeä kehooni tulvahti, voiko tuo olla tottakaan miten typeriltä ne ihmiset silmissäni näyttivät. Seurasin ensimmäisen bb:n nokka kiinni telkkarissa, koska siellä oli se hauska Perttu. Sitten on jäänyt BB:t

:x :x

Alkuperäinen kirjoittaja Hömppä:
Oisit menny itte ja pistäny paremmaks ;)

ihme pyrkyrithän sinne menee ja tosiaan, miksi ne lääppii toisiaan koko ajan ja pitää maata toistensa kainaloissa...ääääh :headwall: :headwall:

En ole koskaan katsonut yhtään jaksoa, ihan periaatteellisista syistä. Aikuisten ihmisten akvaarioleikki, jota puoliperverssi vivahde silmäkulmassa miljoona ihmistä pällistelee. Kaikille onkin yhtäkkiä uutta, että asukkaat käyvät aamulla paskalla, miehet runkkaavat ja jos mies ja nainen nukkuvat samassa sängyssä, saattaa jokin seksityyppinen tulla kyseeseen.

Voi hyvää päivää, sanon minä.

Alkuperäinen kirjoittaja Tarmoerkale:
En ole koskaan katsonut yhtään jaksoa, ihan periaatteellisista syistä. Aikuisten ihmisten akvaarioleikki, jota puoliperverssi vivahde silmäkulmassa miljoona ihmistä pällistelee. Kaikille onkin yhtäkkiä uutta, että asukkaat käyvät aamulla paskalla, miehet runkkaavat ja jos mies ja nainen nukkuvat samassa sängyssä, saattaa jokin seksityyppinen tulla kyseeseen.

Sä olet sitten ihana, =) , puit sanoiksi sen, mitä ajattelin.

En ole mäkään katsonut pätkääkään.

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Alkuperäinen kirjoittaja Tarmoerkale:

Sä olet sitten ihana, =) , puit sanoiksi sen, mitä ajattelin.

En ole mäkään katsonut pätkääkään.

Samat sanat!!
-voi muuten hävettää itteensäkkin kun jälkeenpäin kahtovat....

Alkuperäinen kirjoittaja minttukissa:
Mä en taas ymmärrä sitä miks siellä suurinpiirtein jokainen on toisissaan kiinni ja lääpitään eestaas...
juu kiva,että osaa olla rennosti mutta kohtuus kaikessa!!

Peesi. Tuskin ne talon ulkopuolellakaan olis tollasia ällöjä iholiimautujia.

No,mutta eiks teillä nyt oo mielikuvitusta,hömppää ja roskaahan se on,ihmistä huvittamassa ja hauskuuttamassa ja vihastuttamassa,kyse ei ole kuoleman vakavuudesta,heittäkääs vapaalle mammat vaan ,se mikä ei tapa jne...saahan sitä nauttia siitäkin roskasta,siitähän ihmiset tykkää, toisen mokailusta ja vastaavasta,vaikka eihän se siinä kaiketi pointtina se ainoastaan ole,ainakaan minulla,huvia se on illan hämäriin,eiks juu...:)

Yhteistyössä