Mikä naisia oikein vaivaa: enemmän kuin joka viides nainen pettää miestänsä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kauheaa!:O
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Se on tää nykyajan kertakäyttökulttuuri, jossa etsitään pelkkää omaa nautintoa. Se menee kaiken edelle. Ihmisiltä on kadonnut tavallisen arjen taju, koko ajan pitäisi olla jotain extreme-kokemusta menossa. Koskee niin naisia kuin miehiäkin.

Miehet ovat avioiduttuaan joskus niin kamalan tylsiä ja paljastavat kurjat puolensa, jotka ovat seurusteluajan pitäneet piilossa. Ja osa pihtaa seksiä, paitsi ne jotka juovat itsensä ulos suhteesta tai metsästävät tai harrastavat. Ei sitä kukaan Nainen kestä.

• Tykkää
Reactions: bud
[QUOTE="Nainen";24967292]Miehet ovat avioiduttuaan joskus niin kamalan tylsiä ja paljastavat kurjat puolensa, jotka ovat seurusteluajan pitäneet piilossa. Ja osa pihtaa seksiä, paitsi ne jotka juovat itsensä ulos suhteesta tai metsästävät tai harrastavat. Ei sitä kukaan Nainen kestä.[/QUOTE]
Säkö istut illat pitkät kotona harrastamatta yhtikäs mitään?

[QUOTE="Nainen";24967292]Miehet ovat avioiduttuaan joskus niin kamalan tylsiä ja paljastavat kurjat puolensa, jotka ovat seurusteluajan pitäneet piilossa. Ja osa pihtaa seksiä, paitsi ne jotka juovat itsensä ulos suhteesta tai metsästävät tai harrastavat. Ei sitä kukaan Nainen kestä.[/QUOTE]:laugh: Ja naisetko eivät ikinä paljasta kurjia puoliaan vasta myöhemmin?

Naiset ovat niin huomionkipeitä että parisuhdearki ajaa monen pettämään kun kuvitellaan että se töistä väsyneenä palaava mies ei enää rakasta eikä ole kiinnostunut koska ei heti joka päivä hyökkää ruusujen kanssa kaulaan ovesta sisään astuttuaan.

:laugh: Ja naisetko eivät ikinä paljasta kurjia puoliaan vasta myöhemmin?

Naiset ovat niin huomionkipeitä että parisuhdearki ajaa monen pettämään kun kuvitellaan että se töistä väsyneenä palaava mies ei enää rakasta eikä ole kiinnostunut koska ei heti joka päivä hyökkää ruusujen kanssa kaulaan ovesta sisään astuttuaan.

Naisilla ei ole kurjia puolia, vaan se on vain miesten yksinoikeus.;)

[QUOTE="vieras";24967380]Naisilla ei ole kurjia puolia, vaan se on vain miesten yksinoikeus.;)[/QUOTE]mä elin siinä uskossa kaikki seurusteluajat että naiset eivät edes piere

voinet kuvitella mikä järkytys oli kun hääpäivän jälkeisenä aamuna yllätin silloisen morsiameni istumasta paskalla vessan ovi auki :O

• Tykkää
Reactions: Katherine Wheel
siihen kun vastata osais. Itse olen pettänyt jokaikistä poika/miesystävää, toisia enemmän, toisia vähemmän. Miksi? Siksi, että on tilaisuus. Siksi, että se on jännää. Siksi, että maailmassa on liikaa kiinnostavia miehiä. Siksi, että se on mies on jollain tasolla ärsyttänyt/mokannut. Toki omalta osalta pettäminen on aina vaatinut kännin, selvin päin ei tulisi mieleenkään. Katsotaan taas, pystynkö tässä nykyisessä suhteessa olemaan uskollinen.

siihen kun vastata osais. Itse olen pettänyt jokaikistä poika/miesystävää, toisia enemmän, toisia vähemmän. Miksi? Siksi, että on tilaisuus. Siksi, että se on jännää. Siksi, että maailmassa on liikaa kiinnostavia miehiä. Siksi, että se on mies on jollain tasolla ärsyttänyt/mokannut. Toki omalta osalta pettäminen on aina vaatinut kännin, selvin päin ei tulisi mieleenkään. Katsotaan taas, pystynkö tässä nykyisessä suhteessa olemaan uskollinen.

miksi ihmeessä sun pitää sitten seurustella jos tiedät et petätä kuitenkin...?! olisko vaan parempi olla sinkkuna ja panna sinnkuna ketä haluaa millon haluaa.

En ole vielä pettänyt mutta olen ihastunut toiseen mieheen. Tunne on molemminpuolinen.

Oma avioliittoni romahti henkisesti ja fyysisesti, mies ei enää halunnut tyydyttää minua seksin saralla. Hänelle hyvä seksi tarkoitti että otin suihin, räpelsin ja rämpläsin ja hän makasi ja nautti. Sitten minun piti ratsastaa kunnes hänellä tuli.
No tuo seksistä, mutta pahin on henkinen välinpitämättömyys. Itse tuin ja annoin kunnes olin rättiväsynyt koko touhuun. Mies ei välitä minun kuulumisista, ei ole kiinnostunut kuuntelemaan miten päiväni esim töissä on mennyt. Hän voi jopa poistua huoneesta kun puhun hänelle.
Mies ei nauti minuun koskemisesta, hän mieluimmin vetäytyy omiin oloihinsa. En ole miehelleni muuta kuin se joka siivoaa, tiskaa, tekee ruuan ja huolehtii lapsistamme.

Koko elämäni on kulissi ja joskus voin pahoin kun ajattelenkin kuinka rakkaudetonta elämämme on.

[QUOTE="jaa-a";24967740]En ole vielä pettänyt mutta olen ihastunut toiseen mieheen. Tunne on molemminpuolinen.

Oma avioliittoni romahti henkisesti ja fyysisesti, mies ei enää halunnut tyydyttää minua seksin saralla. Hänelle hyvä seksi tarkoitti että otin suihin, räpelsin ja rämpläsin ja hän makasi ja nautti. Sitten minun piti ratsastaa kunnes hänellä tuli.
No tuo seksistä, mutta pahin on henkinen välinpitämättömyys. Itse tuin ja annoin kunnes olin rättiväsynyt koko touhuun. Mies ei välitä minun kuulumisista, ei ole kiinnostunut kuuntelemaan miten päiväni esim töissä on mennyt. Hän voi jopa poistua huoneesta kun puhun hänelle.
Mies ei nauti minuun koskemisesta, hän mieluimmin vetäytyy omiin oloihinsa. En ole miehelleni muuta kuin se joka siivoaa, tiskaa, tekee ruuan ja huolehtii lapsistamme.

Koko elämäni on kulissi ja joskus voin pahoin kun ajattelenkin kuinka rakkaudetonta elämämme on.[/QUOTE]

Ei tuo oikeuta pettämään. Selkärankaista toimintaa olisi joko hoitaa liitto kuntoon ilman pettämisiä tai erota ja sitten peuhata sen uuden miehen kanssa.

Kerran täällä vaan eletään. Jos nuo entisajan Vienot ja Kertut eivät osanneet katsella ja koskea kuin Penttiä ja Yrjöä, niin miksi meidän sukupolvi pitäisi toimia samoin? Nautitaan meidän kertakäyttökulttuurista ja eletään täysillä, ruoho on joskun vihreämpää aidan toisella puolella, mutta so what?

en todellakaan tiedä, mistä se perin juurin johtuu.. siinä jos jossain riittäisi tutkittavaa. onko joku syvempi syy kuin vain se, että on tilaisuus ja että se on jännittävää? mene ja tiedä.

[QUOTE="vieras";24967491]miksi ihmeessä sun pitää sitten seurustella jos tiedät et petätä kuitenkin...?! olisko vaan parempi olla sinkkuna ja panna sinnkuna ketä haluaa millon haluaa.[/QUOTE]

enhän minä tietenkään etukäteen suunnittele pettäväni, niin vaan aina jossain vaiheessa on tapahtunut. Ja kuten sanoin, katsotaan miten tällä kerralla käy, yritän ainakin ja tähän mennessä olen onnistunut.

[QUOTE="jep";24967784]Kerran täällä vaan eletään. Jos nuo entisajan Vienot ja Kertut eivät osanneet katsella ja koskea kuin Penttiä ja Yrjöä, niin miksi meidän sukupolvi pitäisi toimia samoin? Nautitaan meidän kertakäyttökulttuurista ja eletään täysillä, ruoho on joskun vihreämpää aidan toisella puolella, mutta so what?[/QUOTE]

Siksi että pettäminen loukkaa puolisoa ja rikkoo lasten kodin. Viisaita olivat ne entisajan ihmiset jotka eivät juosseet hetken himon perässä. Tokihan pettäjiä on aina ollut.

täällä mammat taas paasaa niin paatoksella että en mää ainakaan jne.. Ärsyttää tuollainen teeskentelevä -vai naiivi?- asenne ! Onko sitten iän ja elämänkokemuksen puutetta vai mitä tuollainen mustavalkoinen maailmankuva. Eikös tuosta ollut tarkemminkin juttua esim.syistä. Että turha täällä vaahdota ja spekuloida. Elämä ei aina mene ennalta suunnitellun kaavan mukaan. Ei kai kukaan huvikseen lähde pettämään? Tai, onhan tietysti niitäkin. Mutta suurin osa on varmaan väsyneitä ja pettyneitä nykyiseen liittoonsa...

[QUOTE="Vieras";24968811]Siksi että pettäminen loukkaa puolisoa ja rikkoo lasten kodin. Viisaita olivat ne entisajan ihmiset jotka eivät juosseet hetken himon perässä. Tokihan pettäjiä on aina ollut.[/QUOTE]

Rohkenen epäillä, että pettämistä on ollut vähintään yhtä paljon, jos ei enemmänkin, ennenaikaan. (Poislukien ehkä sellaiset tapaukset, joissa netti mahdollistaa joillekin poikkeusyksilöille valtavat määrät eri kumppaneita). Ennen ei ero ollut helpostikaan vaihtoehto, joten jos (kun) jotain tapahtuikin, se nieltiin hiljaa ja koetettiin sopeutua. Nykyään kun eroaminen on realistisempi ja arkisempi vaihtoehto, pettäminen on ehkä jopa tuomitumpaa, koska se ei ole "välttämätöntä", jos oma puoliso ei nappaa.

Näin ihan filosofoiden, ei perustu tutkimustietoon tämä vastaus.

Yhteistyössä