Mikä näistä on se ovisplussa vai onko mikään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MiiJane76
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MiiJane76

Jäsen
19.03.2010
818
0
16
Espoo
Nyt kuivuneena näyttäis, että eilen oli sittenkin plussa.
Alimmainen on tältä päivältä, kp 16. Ja joka päivä oon siis tikutellut-- eka on siis kp 10.

Kiitos avusta ja pahoittelen huonoa kuvaa.

http://www.aijaa.com/v.php?i=6183610.jpg

http://www.aijaa.com/v.php?i=6183669.jpg

On kyllä edelleen epätarkka tuo kuva. Saisitko tarkemman? Näyttäisi kyllä minun silmiini siltä, että mikään noista ei ole plussa. Käsittääkseni ovisplussa on sellainen, että testiviiva on yhtä vahva tai vahvempi kuin kontrolliviiva. Vahvuudella tarkoitan värin voimakkuutta.

Siis tuo kp 15 tikku on samanpaksuinen ja -lainen kuin kontrolliviiva, mutta tässä kuussa ei sitten tainnut ovista olla clomeista huolimatta.. :(

Tuosta kuvan laadusta-- en ymmärrä, miksi se on sumea-- kokeilen vielä.

En löydä paremman kameran laturi ( muuton jälkeistä tavaroiden etsintää)

http://www.aijaa.com/v.php?i=6183733.jpg

http://www.aijaa.com/v.php?i=6183743.jpg

ei näistäkään taida apua olla.. :(

Vetää mielen matalaksi, koska viiva oli tänään jo haalistumaan päin.

Nyt sain tuon aloitusviestin alemman kuvan näkyviin. Tuossa kp15 tikutetussa on kontrolliviivakin haalempi, joten en sitä plussaksi tulkitsisi. Plussa on sitten, kun testiviiva on oikein tumma.

Onko sulla pco? (Pahoittelen etten muista) Jos on, niin sinuna en luottaisi ovistestien viivoihin. Saatat hyvinkin ovuloida vaikka se tikuissa ei näkyisikään. Tikut myös saattavat näyttää plussaa vaikka ovulaatio ei tapahtuisikaan. Itse luotan enemmän lämpöihin mikäli ei ole juuri flunssa päällä.

Kurkkasin toineen pinoon sinun tietojasi. :D Sullaon sen verran iso vaihtelu kierron pituudessa, että ovis saattaa olla vasta tulossa. Onko ovikseen viittaavia oireita? (En nyt malta kaikke akurkkia sieltä toisesta pinosta :D )

Mulla tosiaan PCO ja ekaa kertaa clomit mukana, reilun kahden vuoden tuloksettoman "yrityksen" jälkeen.

Mulla ei ole tässä kuussa ollut oikeastaan mitään ovistuntemuksia, tosin pientä nippailua oli ja kasa finnejä. Viime kierrossa tunnistin oviksen hyvin kipujen ja limojen suhteen, mutta tässä kuussa tunnutaan oleilevan Saharalla koko ajan. Pikkuinen limakausi oli, mutta se meni jo suht alkukierrosta. En tiiä.. Musta tuntuu, että heitän hanskat tiskiin kohta... Saiskin ajatukset tästä pois, mutta eih-- aina mä tänne palaan.

Mulla oli kovat odotukset clomeista, mutta taitaa mennä harakoille tämä kierto taas.. Huoh!

Ovis siis on joko ollut alkukierrosta, vasta tulossa tai kierto on ovuloimaton. Ymmärrän tuskasi, kun yritystäkin on jo noin kauan ollut. Jospa keho ei pysy nyt ihan tilanteen mukana, kun vasta lääkkeet aloitit. Jospa seuraava kierto menisi sitten jo niin kuin pitääkin ja toisi toivotun tuloksen. :hug: Voimia!

Tissejä särki yhden illan viime viikolla.. Muuten mennään Saharalla.. :(

Juilimista ollut hiukan, mutta ei sen kummempia. Oon ite ihan ihmeissäni. Mulla on viimekierrot olleet tosi lyhkäsiä ja niin oli toiveet tässäkin kuussa lyhkäsestä kierrosta.

Mulla on myös sellainen ?-kierto menossa. Ovis myöhästyi stressin takia enkä vieläkään ole varma onko se tapahtunut. Limailut taisi loppua lauantaina ja eilen alkoi nippailla enemmän. Tänään on nippailut siirtyneet munasarjoista kohdun puolelle ja olen ihan ihmeissäni. Lämpöjä en ole mitannut, koska en tunne siihen tarvetta. (Olo ei ole ali- eikä ylilämpöinen eikä ihokaan siltä tunnu) Ärsyttää, kun en yhtään tiedä milloin tätiä odottaa tai tehdä testi. Koitan olla stressaamatta ja elää fiiliksen mukaan. Välillä se on vaikeaa.

Pco on siitä inhottava, että pitkiäkin aikoja suht säännöllisenä pysyttelevä kierto voi äkkiä hujahtaakin megapitkäksi tai jäädä todella lyhyeksi. Itselläni vaihtelu on tähän asti ollut 23-47, mutta pääasiassa pysytellään välillä 32-34. Toivottavasti Clomit pian tehoaa. Itse meinaan tässä vaiheessa yrittää vielä metujen ja kotikonstien voimin, kun yritystä on ollut vielä kohtuullisen vähän aikaa.

Ihme kyttäämistä ja kehonsa tarkkailua.. :( Rupee vaikuttaa jo omiin seksihaluihinkin, jotka on kadonneet jonnekin tässä kierrossa.. Tai alkukierrossa niitä oli, mutta ei enää.. Voisko clomit vaikuttaa tuollaseen??

Mä oon kokeillut melkein kaikkea jo--- juon greippimehua, syön babydisperiniä ( aloitin reilu vko sitten ). Mulla tosiaan tyroksiini aloiettu jonkin aikaa sitten ja omasta mielestä olo parempi.
Toivottavasti teilläkin tärppää piakkoin. Kenellekään ei soisi tällästä piinaa. :( Munkin pitäisi olla onnellinen noista kolmesta jo. :) Ja olenhan minä. Jotenkin uuden avioliiton myötä halu yhteiseen jälkikasvuun on vain kasvanut. Ei se katso onko yksi jo ennestään, se kaipuu on ihan yhtä kova. Tosin sillä erotuksella, että olen saanut kokea äitiyden onnen ja ilon. :)

En tiedä, jatkanko tikuttelua vielä muutaman päivän? Vai suuntaanko jo ajatukset ens kiertoon-- silloin kyllä vaadin seurantaultran. Nytkin ois paljon rennompi mieli, jos tietäis onko nuo clomit tehonneet olleskaan.

Mulla on myös urarintamalla uusia haasteita ja päätin, että jos nyt niihin siirryn, niin sitten saa vauvantekoyritykset kyllä jäädä hetkeksi. Mulla on sellanen työ, että ei voi tehdä enää 12 viikon jälkeen samalla teholla taikka joutuu siirtyy eri tehtäviin..

Musta ei ole mittailee noita lämpöjä.. Kaikista parasta ois vaan yrittää relata.. Helpommin sanottu kuin tehty. :laugh:

Susta MC on kyllä täällä iso apu. Asiallisesti aina vastailet ja luot muihin intoa. :) Toivottavasti saat pian plussan! :)

MiiJane76 siulla tosiaan saattaa olla vielä ovis tulollaaan. Nuo O- testien testiviivaset näytävät ainahin miusta( miun näytöllä ) aika tasavahvoilta ja HUOM!! testiviiva EI tummene aina yhtä vahvaksi kuin cotrol viivanen ja SILTI ovis on!! =)
http://www.kuopionlaakeinformaatiokeskus.fi/kysymys/kysymys4-09.pdf

Omin tuntemuksiin kannattaa kovasti myös luottaa ja niitä pupusteluja vaikka joka kolmas päivä. ;)..

Jatkaisin sinuna vielä hetken O-testien dippailuja ja mielellään aina samaan aikaa päivästä ja n. 3-4h. pisun pidätyksen jälkeen vasta..niin ja EI siitä aamupisusta, vaan seuraavasta vasta!

Kovasti plussatuulia laittelen siulle tulemaan!!! :wave::heart:

Ps. Olihan tämä vasta eka Clomikierto?..katseleppa vielä kierto pari, saisitko sen ovis viivasen vahvenemaan..vaan kuten kirjoittelein: Seuraile vain tarkasti myös omia tuntemuksiasi: nippailuja, jomotuksia, päänsärkyä, huonoa oloista, limaisuutta-->KN suht korkialla, avoin, pehmyt ja limainen..

Sustakin täällä aina iso apu. :) Kiitos siitä.

Taidan siis jatkaa vielä muutaman päivän tikuttelua. Tosin tuossa Fertestissä neuvotaan testaamaan aamupissasta. Joten joka aamu olen suht samoihin aikoihin testaillut. Mistäköhän tämä johtuu, kun taas Mammaksilla ja melkein kaikilla muilla, neuvotaan testaamaan siitä tokasta pisusta.
Äsken kokeilin päiväpisusta ja hyvä, kun viiva erottuu.

Tää kierto ollut ihan outo ( eka clomikierto tosiaan )-- tulin viime kierron loppupuolella flunssaan ja mulla on edelleen flunssa päällä. Joten nuo lämmöt saattaisi nyt heitellä aikas paljon, kun on kipeä olo koko ajan. Raskausaikana aina monta poskiontelontulehdusta, joten tää ei ole mitään uutta, että flunssat venyy.
Mulla ei oo ollut mahanippailuja juurikaan ja yhden illan oli tissit sairaan kipeenä ( viime viikon torstaina ). Sitten limaa tuli köntti perjantaina, muistaakseni. Mutta muuten limojen osalta kierto greippimehusta huolimatta aika heikkoa.

Ollaan pupuiltu joka toinen päivä, mutta nyt ollut niin kuivaa ( limakalvot meni rikki viime viikolla-- ikuna ei oo sellaista ennen tapahtunut ), että ihmettelen itsekin.. Kostein kausi tais olla alkukierrosta.

Ei tässä auta muu kuin jatkaa testailua muutaman päivän ja jos testi viivat katoaa, niin sitten vaan odotellaan... ;)

Kiitos vielä vastauksestasi! Plussaonnea sinnekin!

Testailu onnea siulle kovasti MiiJane76!!:wave:

..ja noihin kuiviin limakalvoihin voisit käytää vesipohjaista liukkaria, sen ei pitäisi sillä tapaa tuhota noita simoja myöskään ja mukavempi pupustella sitten.. :)
..tiesithän, että tavan kosteusvoide ja sylkikin lynkkaavat noita siimahäntäisiä!! :(
Tässä liukkari, joka ei lynkkaa simoja! =)
http://www.halpa-testi.fi/pre_seed_6_kpl_pakkaus-p-117.html

Ps. Kokeileppa Maca jauhetta, mie joka olen aika "kuivakas" emäntiäinen, sain alakertaan ihan uudet kelit oviksen alla!! ;)
https://www.hyvinvoinnin.fi/tuote/7647/CocoVi-Maca-jauhe
..tuolla juttua enämpi..vaikuttaa myös suotuisasti hedelmällisyyteen:heart:
http://www.lootuskauppa.fi/maca-jauhe150g-luomu

googlettamalla löytyy lisää..

Juu, muistin noi ja haluaisin välttää kaikkia aineita, jotka vaikeuttaa siimahäntien matkaa oikeaan paikkaan, mutta minkäs teet.. Jostain syystä viime viikolla, niin kipeetä ja iho aristi ihan pyyhkiessäkin.. :(

Testailin päväpisusta ovista, ja viivaa ei enää melkein erota.. Eli aamulla kokeilen vielä ja jos haalistunut, luulen, että oli jo tai sitten en vaan ovuloi. Lämmöt ei oo normaalista poikkeavia, se 35.9, joka on mun normilämpö lävähti ruutuun. Tosin en oo tässä kierrossa mittaillut, enkä varsinkaan aamuisin. Mutta katsotaan, kuis nuo nyt sitten muuttuu. Yleensä oviksen jälkeen on 36.5-36.7... Saas nähdä. Ottaa kyllä pattiin.. :)

niin ovistestihän on positiivinen silloin kun viivat ovat yhtä paksut. joten nuo on negoja. Mulla on myös pco ja aina tulee ovistikkuihin haalea viiva, oli kierron vaihe mikä tahansa...tsemppiä!

Mun silmään näyttäis negatiivisilta, etenkin kun kaikki on aika samanvahvuisia (ei yhtä selkeästi tummempaa testiä). Tulehan päivittämään, tummeniko ovistesti vielä myöhemmin!

Yhteistyössä