Ihme kyttäämistä ja kehonsa tarkkailua..

Rupee vaikuttaa jo omiin seksihaluihinkin, jotka on kadonneet jonnekin tässä kierrossa.. Tai alkukierrossa niitä oli, mutta ei enää.. Voisko clomit vaikuttaa tuollaseen??
Mä oon kokeillut melkein kaikkea jo--- juon greippimehua, syön babydisperiniä ( aloitin reilu vko sitten ). Mulla tosiaan tyroksiini aloiettu jonkin aikaa sitten ja omasta mielestä olo parempi.
Toivottavasti teilläkin tärppää piakkoin. Kenellekään ei soisi tällästä piinaa.

Munkin pitäisi olla onnellinen noista kolmesta jo.

Ja olenhan minä. Jotenkin uuden avioliiton myötä halu yhteiseen jälkikasvuun on vain kasvanut. Ei se katso onko yksi jo ennestään, se kaipuu on ihan yhtä kova. Tosin sillä erotuksella, että olen saanut kokea äitiyden onnen ja ilon.
En tiedä, jatkanko tikuttelua vielä muutaman päivän? Vai suuntaanko jo ajatukset ens kiertoon-- silloin kyllä vaadin seurantaultran. Nytkin ois paljon rennompi mieli, jos tietäis onko nuo clomit tehonneet olleskaan.
Mulla on myös urarintamalla uusia haasteita ja päätin, että jos nyt niihin siirryn, niin sitten saa vauvantekoyritykset kyllä jäädä hetkeksi. Mulla on sellanen työ, että ei voi tehdä enää 12 viikon jälkeen samalla teholla taikka joutuu siirtyy eri tehtäviin..
Musta ei ole mittailee noita lämpöjä.. Kaikista parasta ois vaan yrittää relata.. Helpommin sanottu kuin tehty.
Susta MC on kyllä täällä iso apu. Asiallisesti aina vastailet ja luot muihin intoa.

Toivottavasti saat pian plussan!