Mikä näitä nykyajan "miehiä" vaivaa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hilkka"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hilkka"

Vieras
Itketään kavereille miten kurjaa on olla suhteessa, haluaisi olla vapaa, akka on ihan kauhea, lapset on hirveitä, tehdään pitkää päivää töissä ettei tarvitse olla kotona, pohditaan eroa ja sitten toisaalta taas mennään naimisiin/kihloihin, ostellaan taloja ja hankitaan lisää niitä hirviölapsia ja surkutellaan lisää. Tiedän tällaisia tapauksia lähipiiristäni useita ja olen itsekin kuullut näitten miesten puhuvan, että haluavat erota jne. Mikä tässä oikein mättää? Toisaalta sitten ehkä näitä naisia vaivaa se, että väkisin perustavat perheitä "haluttomien" miesreppanoiden kanssa. En vaan ymmärrä.

Ihan samanlaisia naiset on.

Kaikki pitää saada nyt heti ja sitten kaduttaa. Ei osata tehdä asioita rauhassa. Tälläkin palstalla 30v ensisynnyttäjä on ikivanha.

En ihmettele ollenkaan.

miehenmalli puuttuu isättä kasvaneilta, lopuiltakin puuttuu pitkäjänteisyys. kaikki kasvaa sitten äidittä, kun yyhoo juoksee tekemässä kahden aikuisen hommat niin ettei sitä vilaustakaan ehdi näkyä. ehkä yyhoitten pitäs mennä keskenään siihen sukupuolineutraaliin liittoon?

Ihmettelen nyt lähinnä tuota ristiriitaa. Miksi olla suhteessa ja perustaa perhe, jos sitä kerran on niin kamalaa? Ja miksi hankkia lisää lapsia, jos entisiäkään ei jaksa? Säälittävää.

Ihmettelen nyt lähinnä tuota ristiriitaa. Miksi olla suhteessa ja perustaa perhe, jos se kerran on niin kamalaa? Ja miksi hankkia lisää lapsia, jos entisiäkään ei jaksa? Säälittävää.

Miksi ihmiset on paskoissa parisuhteissa? Kun ei osata tehdä muutakaan.

Ei ole mitään tukiverkostoja vaan kaikki päätökset tehdään kahdestaan eikä osata sit lopulta tehdä ainakaan hyviä päätöksiä.

Miksi naiset ei jätä hakkaajamiestä?

Pelätään elää ja kuvitellaan, että vanha ja turvallinen on hyvä, vaikka oliskin kamalaa, koska tuntematon on vielä kamalampaa.

Kun ihmiset ei osaa kuunnella itseään, vaan tekee niin kuin luulee että täytyy tehdä. Ja sitten katkeroidutaan ja kitistään. Niin ja puhuakaan ei osata ja kuvitellaan ihan omituisia asioita parisuhteesta mm. Itse tunnen myös tuollaisia kundeja ja myös naisia vaikka kuinka paljon. Yhteistä heille on juuri nuo em. asiat.

Itse olen huomannut, että miehet tyytyvät olemaan mielummin huonoissa parisuhteissa kuin että olisivat yksistään. Edellisestä erotaan ja otetaan samalla oven aukaisulla uusi tilalle, joka ei edes voi sietää miehen ja miehen eksän yhteisiä lapsia, sitten mies itkee kun ei ole ollut lapsilleen isä. Naisten vuoksi velkaannutaan ihan syyttä suotta, rakennetaan ihan liian suri talo ja ostetaan vähän parempi auto kuin naapurilla, joka kesä täytyy kukkapenkki siirtää ja terassin laudat vaihtaa, kun nekin on likaantuneet talven aikana...
Missä on miesten pallit tänä päivänä, naisten kynsissäkö....

[QUOTE="vieras";22769443]
Missä on miesten pallit tänä päivänä, naisten kynsissäkö....[/QUOTE]

Näin se taitaa olla. Naiset ovat juopuneet nykyisestä vallastaan, kun eivät ole enää hellan ja nyrkin välissä. Eikä siihen tietenkään tarvitse palata, mutta miestenkin pitäisi saada selkärankansa takaisin.

Kannattaa valita mies paremmin. ;) Ja tietysti selvinpäin ja ilman e-pillereitä ja muita ei-pakollisia lääkkeitä jotka voi vaikuttaa hormonitoimintaan.

Mä en oo seurustellu yhdenkään kehnon miehen kans. :)

Viimeksi muokattu:
No, miehet on niin helposti vietävissä...

Eihän tarvitse kuin lukea täältä otsikoita ja ketjuja joissa naiset kitisevät:

Mies ei halua muuttaa yhteen
Mies ei halua naimisiin
Mies ei halua (enää lisää) lapsia
Mies ei halua alkaa rakentamaan

Jotta saisivat olla parisuhteessa naisensa kanssa, suostuvat sitten naisten vaatimuksiin. Raatavat pitkää päivää töissä, jotta nainen saa olla kotona lasten kanssa ja seurata niiden kehitystä...

[QUOTE="vieras";22769443]
Missä on miesten pallit tänä päivänä, naisten kynsissäkö....[/QUOTE]

No siinähän niillä on hyvä olla!

Mutta aiheeseen: jos kellä on vähääkään mielikuvitusta niin ei se pitäisi kenellekään olla yllätys että vanhemmuus on miehellekin rankkaa puuhaa. Turha kai siitä on kitistä.

Kannattaisi miesten saada se suu auki ennen kuin on liian myöhäistä. Sitten pilaavat monta elämää, kun eivät halua osallistua arkeen ja pettävät heti tilaisuuden tullen. Minä taidankin pysyä sinkkuna loppuelämäni, ei niitä hyviä miehiä varmaan ole olemassakaan.

Yhteistyössä