mikä neuvoksi..saanko laihduttaa enää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja isadora
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

isadora

Vieras
olen siis 167 pitkä ja painan tällä hetkellä 50 kiloa. omasta mielestäni olen lihava, mutta monien mielestä sairaalloisen laiha. :( välillä tekee niin pahaa etten voi kerta kaikkiaan syödä ja joskus oksennan ruuat ulos, enkä tiedä miksi. onko olemassa parannus keinoa`?

Off-Topic: Sisko on 174cm ja painaa 54 kiloa. Ei saa lasta todennäköisesti sen takia että on niin laiha. Muutenkin aika sairas ihminen noin fyysisesti siis. On sydänongelmia ja rytmihäiriöitä ja vaikka mitä muuta ongelmaa.
Eihän siinä mitään jos haluaa olla anorektinen, mutta esimerkiksi siskoni jaksaa ruikuttaa kun hänellä ei ole tissejä ja kaikista muista vaivoistaan, niin eipä tee mieli paljoa laihuuttaa ihannoida.

älä enää laihduta :hug: mä oon saman pitunen,painan 56 kg..ja olen toisten mielestä liian laiha..mut mul on vähän sama ongelma..tuntuu,et oon edelleen liian lihava :/ mut en sentään oksenna tai kieltäydy syömästä..

Alkuperäinen kirjoittaja isadora:
Alkuperäinen kirjoittaja Hoitsu:
En suosittele sua laihduttamaan enää...

miten saisin painon nousemaan, kun en halua lopettaa liikkumista?

Ei urheilemista tarvitse lopettaa, mutta 6krt/viikko riittää, ei enempää. Tee enemmän anaerobista kuin aerobista harjoitusta, näin saat lihaksia ja painoa mutta et liho. Ja muista terveellinen ja säännöllinen ruokavalio. Tsemppiä!

Alkuperäinen kirjoittaja Misty:
Alkuperäinen kirjoittaja isadora:
Alkuperäinen kirjoittaja Hoitsu:
En suosittele sua laihduttamaan enää...

miten saisin painon nousemaan, kun en halua lopettaa liikkumista?

Ei urheilemista tarvitse lopettaa, mutta 6krt/viikko riittää, ei enempää. Tee enemmän anaerobista kuin aerobista harjoitusta, näin saat lihaksia ja painoa mutta et liho. Ja muista terveellinen ja säännöllinen ruokavalio. Tsemppiä!

mitä ovat anaerobinen ja aerobinen liikunta?