Mikä niminen Arabian oranssin värinen sokerikko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sikke1
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mietin, että rasittisinko laittaa nuo myyntiin. Ne nimittäin on vain kaapintäytteenä, vaikka tykkäänkin tuosta väristä. Mikäköhän vois olla sopiva hinta noille. Säröjä ei ole, mutta jokunen pienen pieni pala on lähtenyt pois. Yhdet suuaukossa ja sokerikon pohjassa kaksi.

t_P6070545.JPG

Onko nämä samaa sarjaa?

Mä en pitäis mahdottomana, vaikka nuo olis todella jonkun itse maalaamia. Wanhat Arabia-astiat vastaa aika kivasti tiedusteluihin, lähetä kuva sinne :)
(sain ite mukavasti tietoa yhdestä maljakosta aikoinaan)

Alkuperäinen kirjoittaja Pix:
Mä en pitäis mahdottomana, vaikka nuo olis todella jonkun itse maalaamia. Wanhat Arabia-astiat vastaa aika kivasti tiedusteluihin, lähetä kuva sinne :)

Kiitos tiedosta, tarviipa kysyä sieltä. Vastaakohan ne vaikka ei olis sinne myymässä astioita?

Alkuperäinen kirjoittaja Sikke1:

Kiitos tiedosta, tarviipa kysyä sieltä. Vastaakohan ne vaikka ei olis sinne myymässä astioita?

En mäkään ollut maljakkoani myymässä, kysyin vaan mitä sarjaa se on ja onko tekijästä tietoa (oli numeroitu). Pari-kolme päivää meni ennenkuin vastaus tuli, mutta hyvin asiallisesti vastasivat. (Ja tietty tarjosivat X summan siitä esineestä :D )

Alkuperäinen kirjoittaja Sikke1:

En mäkään ollut maljakkoani myymässä, kysyin vaan mitä sarjaa se on ja onko tekijästä tietoa (oli numeroitu). Pari-kolme päivää meni ennenkuin vastaus tuli, mutta hyvin asiallisesti vastasivat. (Ja tietty tarjosivat X summan siitä esineestä :D )

Laitoitko sä viestiä osoitteeseen
www.arabia.fi

Yhteistyössä