Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pix:Mä en pitäis mahdottomana, vaikka nuo olis todella jonkun itse maalaamia. Wanhat Arabia-astiat vastaa aika kivasti tiedusteluihin, lähetä kuva sinne![]()
(sain ite mukavasti tietoa yhdestä maljakosta aikoinaan)
Alkuperäinen kirjoittaja Sikke1:Alkuperäinen kirjoittaja Pix:Mä en pitäis mahdottomana, vaikka nuo olis todella jonkun itse maalaamia. Wanhat Arabia-astiat vastaa aika kivasti tiedusteluihin, lähetä kuva sinne![]()
Kiitos tiedosta, tarviipa kysyä sieltä. Vastaakohan ne vaikka ei olis sinne myymässä astioita?
Alkuperäinen kirjoittaja Pix:Alkuperäinen kirjoittaja Sikke1:Alkuperäinen kirjoittaja Pix:Mä en pitäis mahdottomana, vaikka nuo olis todella jonkun itse maalaamia. Wanhat Arabia-astiat vastaa aika kivasti tiedusteluihin, lähetä kuva sinne![]()
Kiitos tiedosta, tarviipa kysyä sieltä. Vastaakohan ne vaikka ei olis sinne myymässä astioita?
En mäkään ollut maljakkoani myymässä, kysyin vaan mitä sarjaa se on ja onko tekijästä tietoa (oli numeroitu). Pari-kolme päivää meni ennenkuin vastaus tuli, mutta hyvin asiallisesti vastasivat. (Ja tietty tarjosivat X summan siitä esineestä)
Alkuperäinen kirjoittaja Leija:Tai sitten pix tarkoitti tätä liikettä, jonka sivuilta tuo minun laittama kuvakin oli.
http://www.wanhatarabia-astiat.fi/yhteystiedot.php