Mikä nykysin on se suositus paljonko laihduttajan pitää juoda vettä päivässä? Muita vinkkejä myös painonpudotukseen..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja milea
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

milea

Vieras
Oliko se 2 vai 3 litraa? Ja hiilihydraattejahan kannattaa myös välttää? (vaalea makarooni, vaalea leipä.. mitkä muut sisältävät paljon näitä?) Tietty karkit yms. olen jo jättänyt pois.

Onko netissä jotain kalori laskuria paljonko tietyssä määrässä ruokaa on kaloreita? Esim. jos päivällä syön 2perunaa ja x määrä suikalekastiketta, niin mistä voisin noin kalorit laskea.

Mitä muita vinkkejä antaisitte? Ensimmäistä kertaa tarvitsee edes ajatella laihduttamista.. Tavoitteena 6 kilon pudotus ehkä 9.

Ja kuntopyöräilyn aloitin + joitain lihaskuntoliikkeitä teen. Juoksuksi pistän sitten kuhan olen tuolla pyöräilyllä saanut kuntoa kohennettua :D

vettä 1,5L->
turha sitäkään on holtittomia määriä juoda, vettä tulee myös kasviksista joita suositetaan syötäväksi ainakin 500g päivässä.
Netistä löytyy kiloklubi ja kalorilaskuri, itse pidän kalorilaskurista.

1,5 l on alle 50 kg painoselle sopiva määrä..
Herbalife jälleenmyyjät tekee hyvinvointiarvioita, jossa ne laskee veden tarpeen, henkilökohtasen proteiinintarpeen yms. ja joillakin jämyillä on kehoanalyysivaaka joka näyttää rasva% lihasmassa yms ja antaa suuntaa lähteekö paino lihaksesta vai rasvasta...
Kandee kysellä tunteeks ketään läheltä jämyä tai googlata.. Suosittelevat Herbalifen tuotteita mutteivät tyrkytä... Ja arviointi on ilmainen... Itse sain vinkkiä painonpudotukseen arvioinnista.

[QUOTE="Jaada";26197771]1,5 l on alle 50 kg painoselle sopiva määrä..
Herbalife jälleenmyyjät tekee hyvinvointiarvioita, jossa ne laskee veden tarpeen, henkilökohtasen proteiinintarpeen yms. ja joillakin jämyillä on kehoanalyysivaaka joka näyttää rasva% lihasmassa yms ja antaa suuntaa lähteekö paino lihaksesta vai rasvasta...
Kandee kysellä tunteeks ketään läheltä jämyä tai googlata.. Suosittelevat Herbalifen tuotteita mutteivät tyrkytä... Ja arviointi on ilmainen... Itse sain vinkkiä painonpudotukseen arvioinnista.[/QUOTE]

Itellä tuota painoo kertyny jo 60kiloon.. Paljo lie sitten ois mulle sopiva määrä? Osaatko sanoa?

Pitää tuossa illemmalla googlailla, kun on vähän paremmin aikaa :)

Yhteistyössä