mikä oli HUONOIN lahja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "milli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
no ei nyt huonoa lahjaa ollut mutta perheessä astmaatikko niin toiselta astmaatikkoperheeltä tuli jotain hajukynttilöitä:o. Pitää polttaa ne pihalla.

Meillä poltetaan tuoksukynttilät aina ulkona. Oon kovasti yrittänyt toitottaa etten voi sietää tuoksukynttilöitä mutta aina niitä jostain tulee. Ulkolyhdyissä ne tosiaan saa onneksi näppärästi käytettyä.

perussukat, liian pienet vieläpä. Mä en tajua, et jos sukkia on joku ihmeellinen pakko hommata lahjaksi (mitä en kyllä koskaan ole ymmärtänyt..), niin miksei voi hankkia edes jotain vähän erikoisempia?

Sain lahjan, jonka olen itse antanut eräälle miehen sukulaiselle joitakin vuosia sitten :) Olen aina pitänyt omituisena tapana heillä sitä, että saatua käyttämätöntä lahjaa tms. kukkaa, tavaraa voidaan siis kierrättää sukulaiselta toiselle. Itse oppinut vanhan tavan mukaan, että lahjaa ei saa antaa pois ja lahjahevosen suuhun ei kannata katsoa :)
Mutta, ei ollut huono lahja sinänsä, koska ostan/teen sellaisia lahjoja, joita huolisin itsellenikin, joten :D

tässä taas nähdään miten tyhmää on vaihtaa aikuisten kesken lahjoja. Ainoat joille pihistelemättä haluan ostaa lahjoja on OMAT lapseni. Onneksi meillä ei ole mitään "pakko keksiä kaikille tädeille yms jotain" kun se jotain ei ole koskaan mitään oikeasti kivaa,

En saanut yhtään huonoa lahjaa! Olen aidosti iloinen jokaisesta saamastani sukkaparista ja konvehtirasiasta ja siitä, että mun ympärillä on niin paljon ihania ihmisiä, jotka haluaa muistaa mua jouluna. Isovanhemmat olivat pistäneet kaikkien paketteihin paljon parjatut lahja-arvat ja meillä oli älyttömän hauskaa niitä raaputellessa. :D Suorastaan riemuissani olen Finnlaysonin pussilakanoista ja pyyhkeistä ja Pentikin astioista, vaikka mitkään niistä eivät olleet keräämääni sarjaa. Siskoltani sain mekon, joka on NIIIN mun tyyliseni että jälleen kerran voin vain hämmästellä, miten hyvin hän mut ja makuni tuntee. Mieheltäni sain aivan ihanan ja ajatuksella valitun korun.

Pahoittelen tätä positiivisuuspurskahdustani, mutta joulu ja toisten muistaminen saa muut niin hyvälle tuulelle. :heart:

[QUOTE="sondersson";22744592]perussukat, liian pienet vieläpä. Mä en tajua, et jos sukkia on joku ihmeellinen pakko hommata lahjaksi (mitä en kyllä koskaan ole ymmärtänyt..), niin miksei voi hankkia edes jotain vähän erikoisempia?[/QUOTE]
Mun mielestä on ihanaa saada sukkia! Mulla on aina kauhea sukkapula, kun kaikista tuntuu häviävän parit jonnekin, ja on ihanaa saada jouluna uusia pareja. Yleensä saan kyllä jotain hauskoja raitasukkia tai muita, mutta ei ne mitään sen kummempia kuitenkaan ole. :)

Itsekin annoin parit sukat lahjaksi, nimittäin itse kudotut villasukat. :)

[QUOTE="vieras";22744627]Itsekin annoin parit sukat lahjaksi, nimittäin itse kudotut villasukat. :)[/QUOTE]

No ne onkin ihan eri asia, hyvä lahja koska sen eteen on nähty vaivaa jne.

Ja toki mä olen iloinen että muistetaan, mutta ihmettelen ihmisten mielikuvituksen puutetta. Ja musta on kiva että olisi edes jotenkin ajateltu lahjan saajaa. Mä en ole millään lailla tyttömäinen ja pukeudun miltei aina mustaan, sukat oli vaaleanpunaset :D
Mun mielestä lahjan idea on nimenomaan se että saajaa ajatellaan.

No täytyy sanoa kyllä, että appiukon antamat kiikarit ja pari tölkkiä olutta ja tädiltäni saatu suolakidetuikkukippo eivät niin kovin mieluisia olleet. Mieluummin olisin ottanut sen perinteisen kahvipaketin. Ja jostain syystä miehen veljen perhe antaa meille aina punaviinipullon, vaikka emme punaviiniä edes juo ja asiasta on kyllä informoitukin.

Villasukat taas olisivat kelvanneet mainiosti, harmi ettei tänä vuonna tullut.

Karkkiosastoon menee munki huonoin lahja, Mozartin kuulat. Yhen maistoin, ja jos vieraita käy ni ne saa syödä loput...

Vähän harmittaa myös että satiinilakanat 2kpl tuli yhden hengen kokoisina. Tuplana ois parempi... Mietin että ompelen nuo 2 lakanaa yhteen jotta saadaan omaan sänkyyn käyttöön. :D

Karkkiosastoon menee munki huonoin lahja, Mozartin kuulat. Yhen maistoin, ja jos vieraita käy ni ne saa syödä loput...

Vähän harmittaa myös että satiinilakanat 2kpl tuli yhden hengen kokoisina. Tuplana ois parempi... Mietin että ompelen nuo 2 lakanaa yhteen jotta saadaan omaan sänkyyn käyttöön. :D

Mekin saadaan joka joulu yhden hengen lakanoita vaikka luulis jo kaikkien tietävän ettei niitä meillä käytetä paitsi satunnaisesti vierailla. Kalliita laatulakanoita ihan hukkaan

[QUOTE="sondersson";22744592]perussukat, liian pienet vieläpä. Mä en tajua, et jos sukkia on joku ihmeellinen pakko hommata lahjaksi (mitä en kyllä koskaan ole ymmärtänyt..), niin miksei voi hankkia edes jotain vähän erikoisempia?[/QUOTE]

Kunpa joku ostais mullekin sukkia. :D Mä olen varmaan kymmenen vuotta toivonut pukilta sukkia. Eikä tuo. :O

Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme;22744861:
Mekin saadaan joka joulu yhden hengen lakanoita vaikka luulis jo kaikkien tietävän ettei niitä meillä käytetä paitsi satunnaisesti vierailla. Kalliita laatulakanoita ihan hukkaan

Ne haluaa varmistaa että saa hyvät lakanat petiin kun tulevat yökylään. :D

Ne haluaa varmistaa että saa hyvät lakanat petiin kun tulevat yökylään. :D

Selvästi! Jo neljästä lähteestä on tullut selkeää vinkkiä että edelliset joutaa lattiaräteiksi ja Vallilaa ja satiinia pitää olla. Jos on niin laatutietoinen niin suosittelen kyllä ostamaan meille niitä uusia peittojakin noitten vanhojen pölypunkkitäytteisten tilalle. ;)

Yhteistyössä