Mikä olis hyvä karppi-herkku illaksi?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Tarkoituksena olis käydä vuokraamassa illaksi leffa. Sipsit, karkit, popparit yms. pannassa, eli joku hyvä karppiherkku niiden tilalle?!

Olisko kellään hyviä ohjeita. Karppipitsaa ei nyt tee mieli, jotain muuta :)

Kiitoksia!

Joo, kaikki pähkinät nams! Ja sitten voit tehdä uunissa juustolastuja: juustoraastetta pieniin kasoihin ja pariin sataan uuniin, paista vain sen verran että kovettuvat (ei ruskistu) -hyvääääää!!!!

Tacopiiras! Ihanaa.
Tai sitten tummaa suklaata, mä tykkään siitä maraboun minttusuklaasta. Ja sallin itselleni herkkuiltoina myös pullollisen pepsimaxia, vaikka muuten välttelenkin light-tuotteita.
Karppausinfon reseptiosiossa on vaikka miten paljon kaikkia ihania herkkuja, käy siellä fiilistelemässä. Esim se jäätelö ilman jäätelökonetta on taivaallista (siihen tuli pakastettuja marjoja ja kermaa).

Mutakakku. Mä tein puolikkaan annoksen ja tein mutakakun sijasta muffinsseja :) Nää on sit tosi tuhteja, ei jaksa paljoo syödä...

http://karppaus.info/resepti/resepti.php?id=142

Tumma suklaakin käy herkkuna :)

[QUOTE="miima";24739604]Joo, kaikki pähkinät nams! Ja sitten voit tehdä uunissa juustolastuja: juustoraastetta pieniin kasoihin ja pariin sataan uuniin, paista vain sen verran että kovettuvat (ei ruskistu) -hyvääääää!!!![/QUOTE]

kuinka paljon noita pähkinöitä saa syödä? Niin ja mitkä pähkinät käy?
Mulla nyt kolmas päivä menossa jonkinnäköistä karppausta, paino tippunut nyt 2 kiloa. Nesteitähän ne tietenkin on...................

Yhteistyössä