Mikä olis paras villahaalari?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tiina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"tiina"

Vieras
Poika "kuumaverinen",mutta pakko ostaa villapuku kuitenkin talveksi.
Mikä olis paras merkki? Poika täyttää kohta 4v ja pituus tällä hetkellä n 112cm
Entäs sellaset 2-osaset villapuvut? Olisko paremmat tänä ikäselle?

Alkuperäinen kirjoittaja jklö;22339797:
ruskovilla.

Eiks toi ruskovilla lopu kokoon 120cm? Mahtuukohan mun 112cm pitkäselkäselle ja "skrodelle" pojalle? Sitä kyllä ajattelin itsekkin, ei oo niin "paksun" oloinen kuin esim. Kivat.
Hintaerokin taitaa olla vajaa 10euroo.

[QUOTE="mari";22339849]Eiks toi ruskovilla lopu kokoon 120cm? Mahtuukohan mun 112cm pitkäselkäselle ja "skrodelle" pojalle? Sitä kyllä ajattelin itsekkin, ei oo niin "paksun" oloinen kuin esim. Kivat.
Hintaerokin taitaa olla vajaa 10euroo.[/QUOTE]

oletko sä ap?

Eiks aloittajan nikki ollut eka tiina :D

Mä kannatan käsintehtyä, kestää kestää ja kestää :)

[QUOTE="vieras";22339868]oletko sä ap?

Eiks aloittajan nikki ollut eka tiina :D

Mä kannatan käsintehtyä, kestää kestää ja kestää :)[/QUOTE]

Mistä noita käsintehtyjä sais tilattua? Itse en osaa edes pannulappua virkata.

[QUOTE="tiina";22339964]Mistä noita käsintehtyjä sais tilattua? Itse en osaa edes pannulappua virkata.[/QUOTE]

Oisko sulla mustaa nikkiä? pistäsin yksäriä täällä ei saa linkitellä ja mainostaa :)

On niissä eroja. Kivat-merkkinen esimerkiksi on paljon paksumpi ja tönkömpi. Varmasti ihan käypänen sekin.

Ja joku kehoitti tekemään itse. Juuh. Kaikille ei ole käsityönlahjaa suotu :laugh: tuskin tulisi yhtään sen halvempi (saati parempi) jos yrittäisin itse nyhrätä.

kyllä siitä halvempi tulee :)
jos teet siis ihan itse. vaikkakin hommaa paljon ja siitä et rahaa saa.

Mut mut Mä tein justiin sellaselle metriselle takin+housut ja lankaa meni 5kerää. Ja lankakerä maksaa 3-4e

[QUOTE="tiina";22339796]Poika "kuumaverinen",mutta pakko ostaa villapuku kuitenkin talveksi.
Mikä olis paras merkki? Poika täyttää kohta 4v ja pituus tällä hetkellä n 112cm
Entäs sellaset 2-osaset villapuvut? Olisko paremmat tänä ikäselle?[/QUOTE]

Itse tehty kaksiosainen puku.

[QUOTE="mari";22339849]Eiks toi ruskovilla lopu kokoon 120cm? Mahtuukohan mun 112cm pitkäselkäselle ja "skrodelle" pojalle? Sitä kyllä ajattelin itsekkin, ei oo niin "paksun" oloinen kuin esim. Kivat.
Hintaerokin taitaa olla vajaa 10euroo.[/QUOTE]

Onko pakko olla haalari? Ruskovillalta saa myös 2 osaisia asuja :)

Ruskovillaa komppaan myös minä. Se ei ole tönkkö, mutta on silti lämmin ja on lämmin kosteanakin. Mielestäni ruskovillassa on aika reilu mitoitus nimenomaan pituudessa.

ruskovilla, meillä ei muuta käytetä enää :) on muuten eriasia sitten onko villahaalari villaa vaiko villaa ja kaikkea muuta...kannattaa tarkistaa aina se materiaali, myös niistä itsetehdyistä.

Yhteistyössä