Mikä olisi hyvä ja samalla edullinen ripsiväri??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kovajänis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kovajänis

Aktiivinen jäsen
29.11.2006
9 532
3
36
Kun tarttis KUNNOLLISEN mutta silti hyvän ripsarin tuota tulossa olevaa juhlaputkea varten ja en ollenkaan tykkää tosta Maybellinen ripsarista :(

Älkääkä suositelko mitään kymmenien eurojen värkyttimiä, sillä en normaalisti käytä meikkiä ollenkaan, nyt tarttis muutamien juhlien vuoksi vaan meikata.

Onko sellainen kumiharja parempi kuin tavallinen? Ja mustaa pitää olla, omatkin ripset mustat ja suht pitkät mutta ohuet ja jokseenkin irtoilevat :whistle:

Kukaan ei meikkaa ;) Mä itse suosittelen noista edullisista Maybellinen Lash Stylist- mascaraa mitä en oo kyllä missään enää nähnyt? Ja sellainen mitä nyt kaupoista löytyy, on Lorealin Telescopic. Jos muuten on suorat ripset niin noi pitää vedenkestävinä versioina ripset koko päivän kauniin taipuisina jos on taivuttanut ennen värin levittämistä :wave:

Lisäys: Mä tykkään että kumiharja paras, jaa sitten sellainen "kampa"harja. Tulee kunnon mustat dramaattiset ripset :)

Mä en tykkää niistä kumiharjoista yhtään... voi tietty olla tottumiskysymyskin. Mulla on pari kumiharjaripsaria, lorealin ja max factorin eikä kumpikaan ole käytössä omalla harjallaan.
Mä en ole kovin montaa huonoa ripsaria käyttänyt, joissakin harjaan tulee ihan liikaa väriä kerralla mutta siitäkin selviää talouspaperin avulla kun pyyhkii harjasta ylimääräiset pois

Yhteistyössä