Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:ei tarvi vielä mitään...mun mielipide. liikaa muutenkin nykylapsilla kaikkia ärsykkeitä, että ei kun ulos ja leikkimään ja joskusvierailulle pikkukakkosen nettisivuille!
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:Vähn pelaamista saattaa olla hyväksikin.
Alkuperäinen kirjoittaja jepo:Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:Vähn pelaamista saattaa olla hyväksikin.
Aivan niin. Pienten lasten pelit vieläpä pääsääntöisesti ovat opetuspelejä.
Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:Alkuperäinen kirjoittaja jepo:Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:Vähn pelaamista saattaa olla hyväksikin.
hieman olen toista mieltä kuunnellessani päivät lasten pelitarinoita...kuka ampui ja ketä...eivätkä ole vielä edes eskarissa. Kyllä ne pelaamaan ehtii. ihan tietsikalle löytyy muutamia kivoja juttuja jos on pelattava.
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:Alkuperäinen kirjoittaja jepo:Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:Vähn pelaamista saattaa olla hyväksikin.
hieman olen toista mieltä kuunnellessani päivät lasten pelitarinoita...kuka ampui ja ketä...eivätkä ole vielä edes eskarissa. Kyllä ne pelaamaan ehtii. ihan tietsikalle löytyy muutamia kivoja juttuja jos on pelattava.
ei kaikki pelit ole ampumista, aika rajallista ajattelua minusta. Pelaamisessa kehittyvät myös motoriset kyvyt. Ja vanhemmatha päättävät mitä lapset pelaavat.
Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:Alkuperäinen kirjoittaja jepo:Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:Vähn pelaamista saattaa olla hyväksikin.
ei kaikki pelit ole ampumista, aika rajallista ajattelua minusta. Pelaamisessa kehittyvät myös motoriset kyvyt. Ja vanhemmatha päättävät mitä lapset pelaavat.
kyllä se hienomotoristen taitojen kehitys tapahtuu ihan muualla pääasiassa. pelien maailma on siitä huono että vanhemmat harvemmin ovat läsnä ja kertovat lapselle mitä tapahtuu. monet vanhemmat myös ostavat lapsilleen pelejä jotka eivät ole heidän ikätasoonsa sopivia koska ajattelevat että kyllä se meidän poika/tyttö jo tuollaista osaa pelata.