Mikä olisi tehokkain keino saada 8 kg kolmessa kuukaudessa painoa pois?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Akaatti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kiitos taas vinkeistä. Ajattelin kokeilla munakkaan tekoa jos laittaisin siihen jotain lihaa ja kasviksia niin saattaisin saada syödyksi. Paljaita kananmunia en pysty syömään, mutta munakkaita välillä. Riippuu siitä miten ne on tehty, pitää nyt kokeilla saanko itse tehty sellaisen, jonka saan syödyksi. =)

Kannattaa kokeilla kasvispainotteista karppausta. Esim. munakkaan pääraaka-aineeksi suikalejuurekset. Terveellisempää ja maistuvampaa kuin kauhea voin ja kerman mättäminen. Mutta siis niitä tietysti myös.

Vanha aihe, mutta jos joku kuitenkin tätä vielä lukee :) Itse tiputin 8kg kahdessa kuukaudessa pelkästään kahvakuulalla ja hieman katsoin mitä suuhuni laitoin. Mitään dietti en pitänyt, mutta kaikki roskaruoka jäi pois. Oluttakin tuli maisteltua ihan normaalin tapaan ns. kesäiseen tyyliin. Treenasin 2-3 kertaa viikossa ja yhden harjoituksen kalorikulutus oli välillä 600-800 kaloria. Painoa tippui ja muutenkin kroppa alkoi aika nopeasti kiinteytymään. Samalla systeemillä mennään, mutta kahvakuulaharjoitukset olen jättänyt 1-2 kertaa viikossa ja lisäksi mukaan on tullut intervalli-harjoitukset. Jos tuosta kahvakuulasta innostuu niin sillä saa aikaan ainakin tuloksia...ei ne kuitenkaan ilman työtä synny. Sykkeet on aika korkeat harjoitusten aikana. Keskisyke on siinä 140 luokkaa ja huiput tulee itselläni tuolla 166 pinnassa. Tähän kun yhdistää sarjojen välissä varjonyrkkeilyä ja pientä hölkkää/hyppimistä niin hiki lentää.

Yhteistyössä