Mikä on hellyyttävintä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Merili
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Merili

Aktiivinen jäsen
04.04.2008
2 014
0
36
Laitetaanko pino hellyyttävimmistä asioista mitä vauvat ovat tehneet/tekevät?
Meidän poika kohta 10kk on suloisimmillaan herätessään hyväntuulisena ja kiehnää hymy huulilla sylissä pitkän tovin, muuten ei niin välitä sylittelystä.
Viime päivinä on noussut ilman tukea seisomaan ja alkaa taputtaa, katsoo aina äitiin tai isiin että alkaakos ne hymyillä ja riemu ja taputus kiihtyy kun saa kehuja ja sitten pyllähdys mutta kikatus jatkuu =) :heart: :heart: :heart: :heart: !!!!
Kertokaa ihania asioita!

meillä tällä hetkellä poika 4kk ja hellyyttävintä ehkä on kun hän väsyneenä ennen yö unia tai päiikäreitä imee tisua ja sit kun on masu täynnä, irroittaa otteensa ja hymyilee niin etä ikinet paistaa, silmät loistaa onnellisena mutta väsyneenä ja mamma valuu suu pielistä. Silloin on hän vaan niin onnellisen näköinen :heart: On se niin ihanaa...

Kun joku kolmesta isoveljestä tulee ja nappaa 3kk siskon syliin ja oikeen rutistaa ja pitää hyvänä, niin sillon kyllä irtoo ne makeimmat naurut :heart:
Hö..miksei äidille :p :ashamed: :kieh:

Ne 3kk pojan hymythän on siis aivan liikuttavia, tekee mieli vaan rutistaa toista kun on niin syötävän söpö =)
Mutta hellyyttävää on sekin kun huomaa että toisen alahuuli alkaa kiertyä mutkalle, suupielet menee alaspäin ja silmät kostuu, mutta vielä ei tule ääntä... Taas saa halia ja lohduttaa :heart:

Aamut. :heart: Tyttö 4½kk on aina niin hyvällä tuulella herätessä. :) mut jos tyttö on vieressä ja mulla lupsahtaa simmut kiinnin niin sitten aletaan potkimaan,lyömään ja repimään naamaa.. :laugh: :heart: oivoi.

ehkä yö unille meno..
poika juo vellin ja sen jälkeen ottaa tutin suuhun,kääntyy mua vasten kyljelleen ja laittaa silmät kiinni,tuhisee ja silittää mua :heart:

poika 7kk

tää oli helppo, tosin vastaan yksittäisellä teolla koska aina kun nään kuvan tästä niin tulee melkein vedet silmiin kun tää oli vaan NIIIIN söpö :D Eli äitienpäivänä isänsä oli laittanut vauvan käteen valkovuokot ja se oli eka kerta kun vauva piti jotain kourassaan. ja sitten tuli hymy ja sain kuvan! :D
Leevi oli tuolloin alle 2kk

2104729.jpg

Yhteistyössä