Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja meah:Teoriassa varmaan siinä 1v.
+-pari kuukautta.
Käytännössä mä olen imettänyt pisimmillään 5kk hammasta purren, tämän neljännen kanssa harkitsen vakavasti pyytäväni maidonestolääkkeet jo sairaalassa.
Eli vaikea sanoa mikä se tilanne sitten oikeasti olisi, kun se imetettävä lähenisi sitä 1v.-ikää...
Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:Tavoitteena on ollut 1-2v ja vieroittuminen lapsen omassa tahdissa. Esikoista imetin 10kk ja se jäi jotenkin "kesken". Kuopusta taas 1v3kk ja se meni ihan nappiin. =)
Ihan sellaisena maksimirajana pitäisin tuota 3v. Niin ja vuotta lähentelevää en enää imettäisi julkisesti.
Alkuperäinen kirjoittaja jääenkeli:Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:Tavoitteena on ollut 1-2v ja vieroittuminen lapsen omassa tahdissa. Esikoista imetin 10kk ja se jäi jotenkin "kesken". Kuopusta taas 1v3kk ja se meni ihan nappiin. =)
Ihan sellaisena maksimirajana pitäisin tuota 3v. Niin ja vuotta lähentelevää en enää imettäisi julkisesti.
Mä olen imettänyt julkisesti vielä 2 vuotiastakin.
Alkuperäinen kirjoittaja nii:Alkuperäinen kirjoittaja meah:Teoriassa varmaan siinä 1v.
+-pari kuukautta.
Käytännössä mä olen imettänyt pisimmillään 5kk hammasta purren, tämän neljännen kanssa harkitsen vakavasti pyytäväni maidonestolääkkeet jo sairaalassa.
Eli vaikea sanoa mikä se tilanne sitten oikeasti olisi, kun se imetettävä lähenisi sitä 1v.-ikää...
tai jättää se 4 tekemäti?