Mikä on mielestänne ihannepaino 175cm pitkälle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aapee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihanne paino ois varmaan 60-65 kg... Mutta itse oon 174cm pitkä ja oon yläasteelta asti painannut 52kg ja ollut silti täysin terve... Esikoisen odotuksen jälkeen jopa luulin että voisi vaikka muutama kilo siihen päälle jäädä, mutta ei niin se vaan tipahti taas 52. Nyt kun toista lasta odotan niin melkovarmasti tulee taas se reilu 10kg, eikä kyl haitais jos vähä jäis..

Miksiköhän tällaista kysyt? mun mielestä itestä pitää tuntua hyvältä, silloin on sopiva

[QUOTE="vieras";25581369]Viitisenkymmentä kiloa :)[/QUOTE]

Mä painan nyt ton reilu viitisenkymmentä kiloa ja painoo pitäis saada nostettua.
En voi treenatakaan kun painoa on niin vähän.

Sille joka kyselit miksi tällaista kyselen, niin mietin vaan että paljon sitä painoo sit pitäis nostaa kun mulle sanottiin, että 10kg, mutta se tuntuu kyllä aika suurelta määrältä.

[QUOTE="aapee";25581633]Mä painan nyt ton reilu viitisenkymmentä kiloa ja painoo pitäis saada nostettua.
En voi treenatakaan kun painoa on niin vähän.

Sille joka kyselit miksi tällaista kyselen, niin mietin vaan että paljon sitä painoo sit pitäis nostaa kun mulle sanottiin, että 10kg, mutta se tuntuu kyllä aika suurelta määrältä.[/QUOTE]

Öö, miksei saisi treenata? Kyllähän lihasmassaa voi kasvattaa.

Mä olen samaman painoinen ja -pituinen, jutellut ravintoneuvojan ja terkkarin kanssa, molemmat kehottivat salille + syömään hyvin.

Öö, miksei saisi treenata? Kyllähän lihasmassaa voi kasvattaa.

Mä olen samaman painoinen ja -pituinen, jutellut ravintoneuvojan ja terkkarin kanssa, molemmat kehottivat salille + syömään hyvin.

Koska mun treenailut on sitä luokkaa että ensin pitää saada massaa kunnolla jotta voin saada haluamaani tulosta.
Olemattomasta ei voi lihasta kovin kasvatella. Jos siis oikeasti aikoo kasvattaa.

Samaa mieltä muiden täällä kirjoitelleiden kanssa: Sellainen 62-66kg kuulostaa hyvälle ja alle 60kg liian vähälle, kun taas yli 70kg:ssa löytyy jo sitten sitä höttöä. Omalla kohdallani olen huomannut, että 60-64 kilossa joudun vahtaamaan koko ajan syömisiä ja liikkumisia, mutta 66 tuntuu hyvälle ja 68 on jo tosi helppo pitää. Minulla pituutta 177cm.