Mikä on niin vaikea maksaa huutonsa/ostonsa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei kiva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei kiva

Vieras
osta heti kohde ostettu 30.8. eikä vieläkään oo maksua siitä tullut. Laitoin eilen s-postia ja tiedustelin ystävällisesti josko ei esim ole huomannut että maksutiedot ym on vakioviestissä joka tulee automaattisesti voittoviestin yhteydessä. ei vastausta ainakaan vielä. Kattoin ostajan palautteita ja ei ainakaan niissä ollut mitään moitittavaa, pelkkiä positiivisia palautteita. Samoin itsellänikin vain positiivisia.

Kuinkas nyt? odotanko vielä maanantaihin?

Mulla on tässä samoihin aikoihin sulkeutunut kaksi muutakin kohdetta josta odotan vielä maksua eikä mitään kuulu. MIKÄ IHMISIÄ SIELÄ VAIVAA?

Vielä ku itelläni on vähän rahallisesti tiukkaa kun hiljattain meni työpaikka alta niin rahat vähissä tässä työttömyyskassan päätöstä odotellessa.....

En tiedä. Ihmiset kai luulee, että voivat käyttäytyä miten tahansa. Nyt tiukkasävyinen viesti, että jos maksu ei näy tilillä sinä ja sinä päivänä, tuote lähtee uudelleen myyntiin ja negapalaute. Pakkoko sinunkaan on kauaa maksua odotella etenkään, jos asiasta ei ole sovittu erikseen. Mulla lukee jo siinä automaattiviestissä, että maksuaikaa on max. 5 pankkipäivää tai muuten lähteen uudeleen myyntiin, ellei asiasta toisin sovita.

Monet ostaa, vaikkei olisi varaakaan, ihan pieniäkin ostoksia. Alkavat sitten kinuta alennusta tai pitkittää maksua, perua tai muuten venkoilla. Ärsyttävää, siksi en tykkää myydäkään mitään.

Ymärrän, että joskus unohtaa, että on huutanut jotain, eikä kaikki seuraa sähköpostejaan, joten maksu voi viivästyä- Minua inhottaa nämä osta-heti huutajat, jotka maksavat, kun jaksavat. Itse ajattelen; Osta heti-maksa heti-postita heti.

Vakioviestiin voi laittaa esim. että: "Kohde on maksettava viiden päivän kuluessa. Muuten kohde menee uudelleen myyntiin ja tulee negatiivinen palaute lunastamattomasta huudosta."

Yhteistyössä