Mikä on pahinta, mitä miehesi (tai ex-miehesi) on sinulle tehnyt

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Pettämistä, väkivaltaa, valehtelua vai kenties kaikkea sitä? En nyt hae mitään väkivaltaraiskausjuttuja, vaan periaatteessa suht. normaalien miehien tekemiä pahuuksia. Toki näitä pahempiakin voi kertoa, niitä kuitenkin varmaan tapahtunut hyvin pienelle vähemmistölle.

Mulla on ollut aika huono tuuri miesten suhteen aikoinaan, tosin jälkikäteen tajunnut, että osittain se on johtunut itsestä. Tai siitä mimmoiseksi on muotoutunut lapsuuden aikana. Onneksi pystynyt selvittämään itselle syitä miksi "rakastunut renttuihin" ja nyt ollut kunnollisen miehen kanssa 10 vuotta. Toki vikansa hänessäkin, mutta pahinta mitä on tehnyt on käytännössä tasoa: "Juonut liikaa jonakin iltana, unohtanut merkkipäivän, ostanut surkeita lahjoja jne."

Mun eka miesystävä oli mua paljon vanhempi ja suostutteli semmosiin juttuihin, mitä en oikeesti halunnut tehdä. Tuhoisa suhde, josta mut sitten yksi renttumies pelasti. Se mies tosin sitten petti mua useiden naisten kanssa, mutta ei ollut mua kohtaan muuten tuhoisa.

Yksi mies sitten eleli mun siivellä vuosia ja valehteli aina taloustilanteestaan jne. Lopulta aika monta tuhatta euroa tyyppiin paloi. Ja samalla tiellä jatkaa nykyään.

Jep, eka oli varustettu fetismillä; joka ajan kanssa oli ahdistavampaa, pari petti, yks myös eli siivellä, mut laitoin lopulta sen asiasta ulosottoon oppimaan tekojaan. Viimeisin sekosi. Joten uuden suhteen muodostamiseen menee aikaa...

Ei oikeastaan mitään järisyttävän negatiivisia kokemuksia... yksi opiskeluaikojen ihastus kohteli jossain määrin paskasti, mutta onnistuin kostamaan asian, joten eipä sekään ole jäänyt kauheasti vaivaamaan :D

Ehkä kamalinta/ärsyttävintä on ollut tilanteet, joissa mies on turhan rehellisesti ja/tai ilkeästi sanonut minusta jotain. Toisaalta ne ovat (suuttumuksen laannuttua) toimineet katalysaattorina muuttaa itseään paremmaksi, joten eivät ole nekään ole olleet täysin negatiivisia juttuja.

Yhteistyössä