Mikä on sellainen pääkipu,joka ei tunnu koko ajan mutta joka päivä tuikkasee useita kertoja??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pelokas taas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pelokas taas

Vieras
Olen vielä huolissani,ensin tämä sama pääkipu kesti 3 viikkoa,sitten meni venyttelyllä ym.pois kuukaudeksi.nyt alkoi taas.Se tuntuu ainoastaan vasemmalla puolella.
kipu ei ole kovaa eikä jatkuvaa,mutta niin että sellainen tylpähkö tuikkaus useita kertoja päivässä,aina suht samassa kohtaa.
Ei eroa,onko aamu vai ilta.Viime yönä kun käänsin kylkeä,se tymähti taas.Jotenkin tuntuu reagoivan kun kääntää päätä,vaihtaa asentoa.
Olenpa sitten tullut lukeneeksi näistä aivokasvaimista ja pelko onkin kova!Välillä saman puolen korvakin tuntuu joltain,ei kipeältä mutta joku sellainen tuntemus.
Stressiä on vaikka muille jakaa,neurologi ei löytänyt merkittävää tensioniskaa.
Sanokaa nyt voiko olla kasvaimen oire?Mulla on ollut vaivaa tässä muutenkin,lihas ja nivelkipuja,lihasten tärinää ja nykinää.Ei huimaa,enkä voi pahoin.Toissapäivänä kirkkaaseen katsoessani sain sahalaitakuvion silmääni,ennen ei ole ollut.
Kiitos en kaipaa haukkuja,olen vain peloissani.

mulla kanssa tuollaista. kävin magneettikuvissa ja kaikki ok. joten pakko johtua niska jumista tms. ei mullakaan lääkäri löytänyt varsinaisesti jännitysniskaa mutta mä tunnen ja tiedän itse että niska ja hartiat sekä kallonpohja täysin jumissa. Kävin fysioterapeutilla ja sen mielestä jumissa oli ja kunnolla.

mulla kanssa tuollaista. kävin magneettikuvissa ja kaikki ok. joten pakko johtua niska jumista tms. ei mullakaan lääkäri löytänyt varsinaisesti jännitysniskaa mutta mä tunnen ja tiedän itse että niska ja hartiat sekä kallonpohja täysin jumissa. Kävin fysioterapeutilla ja sen mielestä jumissa oli ja kunnolla.
Mul on myös mri.n meno mut vasta kk päästä!en kestä odotusta kun pelkään,kun ollu neurologista ongelmaakin.olen satavarma et jotain tuolla päässä on.Oliko sulla myös noita tuikkauksia pitkin päivää?muita oireita?

[QUOTE="pelokas";23864382]Mul on myös mri.n meno mut vasta kk päästä!en kestä odotusta kun pelkään,kun ollu neurologista ongelmaakin.olen satavarma et jotain tuolla päässä on.Oliko sulla myös noita tuikkauksia pitkin päivää?muita oireita?[/QUOTE]

Juu oli pitkin päivää. Oireita oli huimaus, pahoinvointi, raajojen puutumiset, tunnottomuuden tunteet, näön sumentuminen, paineen tunne päässä jne... Ihme kyllä kaikki johtu niska jumista.. Kun niskan sain kuntoon katos oireetkin. Osa noista oireista oli varmaan pelonkin laukaisemia. Diagnoosi oli sitten jännitysniska/jännityspäänsärky migreeni komponentilla.

oliko sul oireita jo aamusta?eli pääkipu oli sellaista sekunnin kestävää pitkin päivää?kyl on raskasta odottaa kuvausta.nyt välillä jo korvissakin rutisee.

[QUOTE="pelokas";23865290]oliko sul oireita jo aamusta?eli pääkipu oli sellaista sekunnin kestävää pitkin päivää?kyl on raskasta odottaa kuvausta.nyt välillä jo korvissakin rutisee.[/QUOTE]

sellaisia yhtäkkiä tulevia parin sekunnin kestäviä tuikkaisuja tuli aina silloin tällöin pitkin päivää useimmiten tuolla takaraivolla ja tais olla vasemmalla puolella. Välillä oli oireita heti aamustakin... Huomasin sellaisen asian että jos nukkui pidempään aamulla oli oireet heti kun heräs ja paljon pahemmat..

Musta tuo vaikuttaa jumissa olevilta lihaksilta. Itsellä jos jonkin moista oiretta ja vetää myös tuonne korvaan. ja jos kerran lähti venyttelyllä pois niin viittais enemmän lihas puolen ongelmaan.

sellaisia yhtäkkiä tulevia parin sekunnin kestäviä tuikkaisuja tuli aina silloin tällöin pitkin päivää useimmiten tuolla takaraivolla ja tais olla vasemmalla puolella. Välillä oli oireita heti aamustakin... Huomasin sellaisen asian että jos nukkui pidempään aamulla oli oireet heti kun heräs ja paljon pahemmat..

Kiva kiitos vastauksesta,mullakin vasemmalla puolella tuo kipu.Ei oo terävää kipua ja jotenkin tuntuu tulevan läheltä ihon pintaa,ei syvältä päästä.Nyt alkoi taas toisen puolen korva rutisemaan,kuuluukohan tuokin asiaan.
Samperi tämmöstä,kun olis käynyt jo kuvauksessa ja tietäs ettei oo kasvainta yms.niin vois huoletta kipuilla.Tämä epätietoisuus on kamalinta!!!!

Yhteistyössä