mikä on sörhipöykerö (vastaus)

09.09.2007
116
0
16
Sörhipöykerö on mun keksimä hellittelynimi lapsilleni, ja tästä kaavailin nikkiä itselleni (koekäytin harmaana) mutta sen kerkesi joku jo sieppaamaan. Hältä oli kyselty mitä nikki merkitsee, joten tässä vastaus uteliaille. Se on hellittelynimi tytölle ja pojalle joilla vaaleat hiukset jotka usein takussa/pystyssä :heart: :)

Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:
Mä ainakaan vaihtaisi nikkiäni mihinkään sellaiseen, johon olisin täällä palstalla aiemmin törmännyt oli se nikki sitten harmaan tai rekatun, jotenkin tökeröä.. :headwall:

Mun nikki on nyt tämä :) Tämä joka nyt kirjoittaa Sörhipöykerönä kirjoitti että sörhipöykerö tarkoittaa hällä kärpästä. Todennäköisesti hän on saattanut nimen aikaisemmin keksiä, en vain ole sitä itse huomannut. Otin vain herneen nokkiini, koska lasten hellittelynimi meni *vieraisiin käsiin*

Alkuperäinen kirjoittaja Kurjuuden Kerjäläinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:
Mä ainakaan vaihtaisi nikkiäni mihinkään sellaiseen, johon olisin täällä palstalla aiemmin törmännyt oli se nikki sitten harmaan tai rekatun, jotenkin tökeröä.. :headwall:

Mun nikki on nyt tämä :) Tämä joka nyt kirjoittaa Sörhipöykerönä kirjoitti että sörhipöykerö tarkoittaa hällä kärpästä. Todennäköisesti hän on saattanut nimen aikaisemmin keksiä, en vain ole sitä itse huomannut. Otin vain herneen nokkiini, koska lasten hellittelynimi meni *vieraisiin käsiin*

Ok :) ja ihan hauskahan tuo sun tämän hetkinen nikikin on.

Yhteistyössä