Mikä on sulle arka aihe tällä palstalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja supermami
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

supermami

Vieras
Eli mikä kolahtaa eniten. Onko se että et imettänyt vauvaasi, veit vauvan liian aikaisin mummolaan hoitoon, liian varhain päivähoitoon, vai kenties pidät ylipitkää päivää lasta hoidossa, oletko tupakoinut raskausaikana...

Abortteihin liittyvät asiat, ja se, kun tässä vähän aikaa sit täällä oli keskustelu, missä kyseenalaistettiin tietyt tutkimukset tupakoinnin vaarallisuudesta raskausaikana.

Ikäkysymys (ite vanha luuska ensisynnyttäjä), vauvan ruokkiminen, purkkiruuat vs. itsetehdyt.
Ja ulkonäkö tietenkin. Kovaa vauhtia tuulipukumammaksi kehittymässä.

Kaks keskustelua on saanu veren kiehumaan päässä, toisessa haukuttiin vaaleita lapsia ja toisessa pienikokoisia poikia! :kieh:

Ja, juu kyllä! mulla on kolme vaaleeta ja suht pienikokoista poikaa... :D

no eipä oikein mikään, koska en ota tätä palstaa niin tosissani. Se jolla on varaa haukkua toisen ihmisen päätöksiä, on idiootti. Teen omat päätökset elämässäni ihan itse, en kaipaa muilta siihen syyllistämistä.

En halua saada haukkuja niskaani mistään asiasta. On huono itsetunto, joten otan kaikki itseeni. Siksi pääasiassa luen vain näitä juttuja ja kirjoitan, silloin kun kirjoitan, harmaana. Ja tämän takia en halua myöskään muita loukata täällä!

:laugh: Mä taidan tän palstan kriteerien mukaan olla aika täydellinen äiti. :saint:
Alatiesynnytys, 6kk täysimetys, kotihoito, itsetehdyt soseet, huolehdin ulkonäöstäni, en juo alkoholia jne.

No juu, ennen kuin joku hyökkää kirveitten kanssa kimppuun, niin en siis todellakaan pidä itseäni täydellisenä näiden juttujen perusteella.

Eräs persreikä sai mut kiehumaan sillä, että ei kuulemma saisi valittaa syöpähoitojen sivuvaituksista. Ja että kuolemaa ei kuulemma tarvitte pelätä ja on ihan ok kuolla.

Eniten mut on saatu ärsytettyä keskusteleissa koskien : työttömyys on ihan oma vika- mee töihin, tyylinen neuvo saa mun pohojalaasen vereni kiehumahan! Kun se ei aina mene ihan sillain...

Toinen on nämä rahankerjuukutsut.

Ja se, että äitien on ihan luvalla saatava juopotella itsensä pöydän alle ja putkaan, kun kerran muuten niin harvoin pääsevät riennoille.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäreä äitikans:
Eniten mut on saatu ärsytettyä keskusteleissa koskien : työttömyys on ihan oma vika- mee töihin, tyylinen neuvo saa mun pohojalaasen vereni kiehumahan! Kun se ei aina mene ihan sillain...

Ja se, että äitien on ihan luvalla saatava juopotella itsensä pöydän alle ja putkaan, kun kerran muuten niin harvoin pääsevät riennoille.

Mä muuten eilen olin Kauhajoen artis juopottelemas. :whistle: :saint: :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäreä äitikans:

Mä muuten eilen olin Kauhajoen artis juopottelemas. :whistle: :saint: :xmas:

Ja mä Naantalis :kieh:

Mutta siis että ihan normaalina pidetään sitä että tolkuttomaan räkä-poskella känniin, oksentaen putkan kautta kotiin toinen kenkä hukassa :o

Mä en jaksa änkätä :saint: nyt tässä ketjussa, jookos..... :p

Ne sossujutut joissa ilmoitetaan kaikkien vähävaraisten niitä saavan, no ei saa. Itse niin pitkään sairastellut ja sairaaloissa ollut ja lääkkeitä itse maksanut että pahaa tekee. Eli olen veloissani nyt ja pahasti sossu-ongelman takia. Ulosottoon olisi mennyt ellen velkaa olisi saanut .

Mulle kaikki abortti/raskauden keskeytys ketjut. Mä olen tehnyt keskeytyksen kromosomivirheen vuoksi ja eräässä ketjussa tällaiset ihmiset vertaistettiin natsiksi. Silloin sattu ja lujaa!

Sitten ne ketjut, joissa esim. nuori ensimmäistä odottava äiti kysyy ohjeita, mitä saa syödä jne. Niihin ketjuihin tulee aina monenlaisia v-mäisiä kommentteja. Mä ärsyynnyn niistä kommenteista. Minusta on hyvä, että raskaana oleva kysyy hänelle epävarmoista asioista.

Ja viimeiseksi nämä jeevelin ylipaino-ketjut. Mä en enää edes aukaise niitä.