V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja supermami:Eli mikä kolahtaa eniten. Onko se että et imettänyt vauvaasi, veit vauvan liian aikaisin mummolaan hoitoon, liian varhain päivähoitoon, vai kenties pidät ylipitkää päivää lasta hoidossa, oletko tupakoinut raskausaikana...
Alkuperäinen kirjoittaja hiiren harmaana:Mulle kaikki abortti/raskauden keskeytys ketjut. Mä olen tehnyt keskeytyksen kromosomivirheen vuoksi ja eräässä ketjussa tällaiset ihmiset vertaistettiin natsiksi. Silloin sattu ja lujaa!
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Mulle vaikea aihe on synnytyksen jälkeinen masennus, josta kärsin enkä tiennyt... Mutta lapseni joutui kärsimään siitä kuitenkin. Jälkipyykkiä pestään nyt![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hiiren harmaana:Mulle kaikki abortti/raskauden keskeytys ketjut. Mä olen tehnyt keskeytyksen kromosomivirheen vuoksi ja eräässä ketjussa tällaiset ihmiset vertaistettiin natsiksi. Silloin sattu ja lujaa!
Alkuperäinen kirjoittaja toinen harmailija:Alkuperäinen kirjoittaja hiiren harmaana:Mulle kaikki abortti/raskauden keskeytys ketjut. Mä olen tehnyt keskeytyksen kromosomivirheen vuoksi ja eräässä ketjussa tällaiset ihmiset vertaistettiin natsiksi. Silloin sattu ja lujaa!
Mulla taas sama aihe on arka toisesta syystä. Meillä on vammainen lapsi ja usein tekee pahaa kun lukee ihmisten suhtautumisesta heihin, monien mielestä abortti on ainoa vaihtoehto. Lapsen elämä on pelkkää kärsimystä, tulee kalliiksi yhteiskunnalle, vanhemmat vain rahastaa lapsella, päiväkotikaverit kärsii erityislapsesta ja ties mitä.
Jos erehdyt sanomaan ettei meidän lapsi kärsi vaan on kaikille rakas ja päiväkotikaverit tykkää niin tulee vakikommenttina "odota vaan kunnes lapsi kasvaa!" Ahdistaa tulevaisuus, ei niin lapsen itsensä vaan sen kannalta millaisten ihmisten keskellä hän joutuu elämään.
Monesti vaan tuntuu että enemmän saisin ymmärrystä ja hyväksyntää jos olisin päätynyt aborttiin.
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:oma raskaus ja masennus olleet lähiaikana rankkoja aiheita. |O
Alkuperäinen kirjoittaja Eme:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:oma raskaus ja masennus olleet lähiaikana rankkoja aiheita. |O
No mitä raskaudessa on rankkaa nyt?
Alkuperäinen kirjoittaja hiiren harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja toinen harmailija:Alkuperäinen kirjoittaja hiiren harmaana:Mulle kaikki abortti/raskauden keskeytys ketjut. Mä olen tehnyt keskeytyksen kromosomivirheen vuoksi ja eräässä ketjussa tällaiset ihmiset vertaistettiin natsiksi. Silloin sattu ja lujaa!
Mulla taas sama aihe on arka toisesta syystä. Meillä on vammainen lapsi ja usein tekee pahaa kun lukee ihmisten suhtautumisesta heihin, monien mielestä abortti on ainoa vaihtoehto. Lapsen elämä on pelkkää kärsimystä, tulee kalliiksi yhteiskunnalle, vanhemmat vain rahastaa lapsella, päiväkotikaverit kärsii erityislapsesta ja ties mitä.
Jos erehdyt sanomaan ettei meidän lapsi kärsi vaan on kaikille rakas ja päiväkotikaverit tykkää niin tulee vakikommenttina "odota vaan kunnes lapsi kasvaa!" Ahdistaa tulevaisuus, ei niin lapsen itsensä vaan sen kannalta millaisten ihmisten keskellä hän joutuu elämään.
Monesti vaan tuntuu että enemmän saisin ymmärrystä ja hyväksyntää jos olisin päätynyt aborttiin.
Tiedätkö tuntuu ihan oudolta lukea viestiäsi. Siis en tarkoita pahalla. Mä kun olen yleensä törmännyt juuri päinvastaisiin mielipiteisiin. Ikävä että olet pahoittanut mielesi. Nämä asiat ovat sellaisia, joissa ei ole sitä yhtä ja oikeaa totuutta tai ratkaisua. Niitä ei minun mielestäni pitäisi moralisoida. Jokainen tekee päätökset omista lähtökohdistaan. Niin ihan niinkuin sanoit, sitä haluaa suojella lapsiaan kaikelta pahalta.
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja Eme:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:oma raskaus ja masennus olleet lähiaikana rankkoja aiheita. |O
No mitä raskaudessa on rankkaa nyt?
ei mitään! mutta se että jatkuvasti joku lataa mielipiteitänsä ottaa päähän. :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:Yleensäkin ne aiheet, joissa aina joku tietty ihminen joka toimii yleisestä hyväksynnästä poiketen, tuomitaan, kivitetään ja leimataan sen paremmin tietämättä kenenkään taustoja.
Samoin jonkun tietyn ryhmän tuomitseminen kuten luottotiedottomat/ylipainoiset/yh:t ym ym ym.....
Alkuperäinen kirjoittaja huomannut:Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:Yleensäkin ne aiheet, joissa aina joku tietty ihminen joka toimii yleisestä hyväksynnästä poiketen, tuomitaan, kivitetään ja leimataan sen paremmin tietämättä kenenkään taustoja.
Samoin jonkun tietyn ryhmän tuomitseminen kuten luottotiedottomat/ylipainoiset/yh:t ym ym ym.....
Itse ilmestyt joka Savanna-ketjuun tuomitsemaan/kiusaamaan..